Knut Per Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 noe forslag til at den skal gå bedre? Lenke til kommentar
Coach-T3 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 noe forslag til at den skal gå bedre? Hei. Du kan gjøre mye med denne mopeden. Jeg har hatt en sånn før og jeg bytta til 100 forgasser og freset opp innsuget. Og så klipte jeg dreiventilen (en skive som sitter før innsuget) slik at den så ut som en omvendt "paraply". Splitta hele eksospotta og fjernet alle platene som er inne i den, tror det var 4-5 stk av de, når det var gjort så var det direkte utblåsning uten at det var noen form for hinder. Når det var gjort så kappet jeg ned lyd-demperen maksimalt. Bare en liten stuss igjen slik at den ble skrudd fast i potta. Prøv dette og mopeden går bedre og får en hastighet på flatmark på ca 90 - 100 km/t Lenke til kommentar
Sandmo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hei. Jeg har en ac50, 1979 modell. Trenger en forgasser, noen som vet hvor jeg kan få tak i en? Gjør ikke noe åssen det er, bare den passer. Og vet noen hvor mye det koster å borre opp til 4-porter? Endret 23. april 2008 av Sandmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå