tranzer Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! asso som emnetittelen sier.. jeg lurer på asso hvem som hadde det hardeste slaget og hvormange kilo det var Jeg har hørt at Mike Tyson hadde verdensrekorden på 750kg.. kan det være sant?? Er det noen som har slått mere? Mvh Tranzer Lenke til kommentar
deterprivat Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ivan Drago (gammel tungvektsbokser fra Sovjet) slo vel nesten dobbelt så hardt som den gamle verdensrekorden. Om Drago fortsatt har beste slag er litt usikker på.. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 hmm.. trur jeg skal ta en liten søk på google gitt ^^ men veit du hvormange kilo det var på ? Lenke til kommentar
deterprivat Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1800 pund pr kvadratcentimeter sånn cirkum sarum. Google ivei du;) Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 her kan du se noe av det.. men er det sant a.. det var jo i filmen til rocky balboa ? Lenke til kommentar
Richardinho Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 her kan du se noe av det.. men er det sant a.. det var jo i filmen til rocky balboa ? Jepp det stemmer. Ivan er nok den ultimate bokseren. Han stilte opp i Rocky 4 som du sier, men han er bokser i virkeligheten også. Faktisk har jeg hørt at han drepte Apollo i virkeligheten også Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 hu? seriøst.. =/ men var han bedre enn tyson liksom. med slaga Lenke til kommentar
Lassekrohn Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) her kan du se noe av det.. men er det sant a.. det var jo i filmen til rocky balboa ? Jepp det stemmer. Ivan er nok den ultimate bokseren. Han stilte opp i Rocky 4 som du sier, men han er bokser i virkeligheten også. Faktisk har jeg hørt at han drepte Apollo i virkeligheten også Verste jeg har hørt.. Ivan Drago ble spilt av Dolph Lundgren (som riktignok er tidligere heavyweight champ i Karate), og skuespilleren som spilte Apollo Creed(Carl Weathers) er i live. http://www.imdb.com/name/nm0001835/ http://www.imdb.com/name/nm0000185/ Her er forresten Dolph Lundgren i en "ordentlig" boksekamp Endret 6. mars 2008 av Lassekrohn Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 hmm for å være ærlig.. så sugde han hard ass :S har jo ikke bevegelse eller noe i det hele tatt jo =/ harru sett tyson`s boksekamper eller XD Lenke til kommentar
deterprivat Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hehe du er for ung til å ha sett Rocky du kanskje tranzer? Lenke til kommentar
Lassekrohn Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hmm for å være ærlig.. så sugde han hard ass :S har jo ikke bevegelse eller noe i det hele tatt jo =/ harru sett tyson`s boksekamper eller XD Dolph Lundgren ekke noe bokser da, det der var bare sånn celebrity opplegg som de arrangerer i Russland. Så såklart er han ikke noe god Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 tja jeg har sett nokk av tyson at han er min favoritt.. har du sett de beina i bevegelse eller?` XD og nesten på hver match så var alle sikkre på at han skulle vinne men spm var hvilken runnde ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå