>Jonas< Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg regner med at du ikke trekker inn sitater i en diskusjon som du ikke står 100% bak?Hvermansen lager BlueMotion bil? Hvor mange prosent av det norske folk tror du senker bilen og støper om deler i andre materialer for å spare vekt? Eller ettermonterer varsel som girskifte? Største del av Norge bryr seg ikke, og beholder bilen slik den var da den rullet ut av forhandleren. Men dette er soooo off topic:P Was? Mener du at jeg ikke skal trekke inn sitater siden det ikke er jeg som står bak diskusjonen? Varsel om gearskjifte, eller ecometer da, fikk man på en 80-talls Ascona også. Hva som er opplevd kvalitet er jo en smakssak. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg regner med at du ikke trekker inn sitater i en diskusjon som du ikke står 100% bak?Hvermansen lager BlueMotion bil? Hvor mange prosent av det norske folk tror du senker bilen og støper om deler i andre materialer for å spare vekt? Eller ettermonterer varsel som girskifte? Største del av Norge bryr seg ikke, og beholder bilen slik den var da den rullet ut av forhandleren. Men dette er soooo off topic:P Was? Mener du at jeg ikke skal trekke inn sitater siden det ikke er jeg som står bak diskusjonen? Varsel om gearskjifte, eller ecometer da, fikk man på en 80-talls Ascona også. Hva som er opplevd kvalitet er jo en smakssak. Beklager, det ble feil formulert. "Jeg regner med at du står bak sitatene du trekker inn i diskusjonen" Det ble mer riktig. Hadde dog vært lettere å bare skrevet riktig med en gang:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå