karlmt Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg prøver å spille ett spill i dos... men det funker ikke fordi den ikke finner musa.... hvordan i all verden mekker jeg det....??? "mouse not detected" eller noe høre jeg.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ekte DOS? Da må du bruke en driver. Heter som regel mouse.exe eller mouse.com. Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 finner ikke noe som heter det... hva annet kan den hete a? må jeg laste ned egen dos-muse-driver?? evt. hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 veit du åssen jeg får starta lydkortet i dos da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 DOS-drivere. Hva slags kort er det? Lenke til kommentar
karlmt Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Creative Sb live! value Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvis du har kobla musa til USB utgangen virker det nok ikke... Prøv å koble den i PS2 du... :wink: Lenke til kommentar
Fantomius Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Såvidt jeg kan huske så mener jeg at det føler med DOS-drivere til SB Live.. skal jaffal gå glatt å finne på creative.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå