RogueAlien Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva er det beste programmet for og overklokke en Intel Pentium D 3.0Ghz Dual-Core prosessor? Jeg ser etter et program som gjør det enkelt og sikkert og overklokke prosessoren. Jeg har vært inne i BIOS for og se på hva jeg kunne gjøre der men det så dårlig ut. Hovedkortet mitt er et Asus P5ND2 SE. Det fulgte ingen programmer med som gjør dette og jeg har ikke funnet noen på Asus sin side. Jeg har brukt RivaTuner til og klokke et skjermkort tidligere men jeg har aldri overklokket en prosessor. Trenger litt hjelp for jeg har litt vanskelig for og finne noe brukbar informasjon på nettet selv. Jeg har lastet ned et pogram som heter SystemTool men jeg har ingen erfaringer rundt det og jeg ville gjærne høre hva andre har og si om det og andre programmer. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva er det beste programmet for og overklokke en Intel Pentium D 3.0Ghz Dual-Core prosessor? Jeg ser etter et program som gjør det enkelt og sikkert og overklokke prosessoren. Jeg har vært inne i BIOS for og se på hva jeg kunne gjøre der men det så dårlig ut. Hovedkortet mitt er et Asus P5ND2 SE. Det fulgte ingen programmer med som gjør dette og jeg har ikke funnet noen på Asus sin side. Jeg har brukt RivaTuner til og klokke et skjermkort tidligere men jeg har aldri overklokket en prosessor. Trenger litt hjelp for jeg har litt vanskelig for og finne noe brukbar informasjon på nettet selv. Jeg har lastet ned et pogram som heter SystemTool men jeg har ingen erfaringer rundt det og jeg ville gjærne høre hva andre har og si om det og andre programmer. trodde ikke det fantes noen andre software/prog. enn bios som kunne overklokke prosessor.Men det kan hende da. jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 BIOS er vel det beste å klokke med, så slipper du noe tull; ) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Hehe! Det var jo det jeg egentlig ønsket og unngå ved og bruke et passende program da. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i BIOS. Leste i en guide men de som lagde den hadde en helt annen BIOS enn den jeg har. Jeg har Asus P5ND2 SE hovedkortet som skrevet øverst. Den guiden var laget med et annet merke tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå