Postkassestativ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Har kjøpt meg ny bil! Vectra 4x4 2.0i Betalte 10000,-! Den er Eu.ok til nov 09. Det er kun rust i hjulbuer bak, resten er sveiset! Kjente feil er: Sprekk i radiator Lekkasje på tannstang En defekt ABS-sensor Litt om bilen: 1991 mod. ABS Firehjulstrekk Sportsseter Sentrallås Det som skal gjøres: Skifte hjulbuer Skifte defekte ABS-sensorer og rengjøre kranser Lappe hull i setet Skifte olje på fordelerkassen Skifte olje på bakakslingen Sette inn digital klokke med utetemp (hater analoge klokker i biler) Endret 18. april 2008 av david_almli Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Den der ser jo sterk ut:D Litt ot: Hvorfor klager alle på astra sitt bakkdrag? Vi har da en opel astra 00 og den går det mer en greit i oppoverbakker. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Hadde en 95 Astra! Der jeg bor står alt på kant! Ble utrolig lei av å ta fart i hver bakke jeg skulle opp! Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 gratulerer med ny bil! Åssen fungerer firehjulstrekken på den da? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Den kommer fram i snø som går helt opp til dørstokkene. Bakkestart er også enkelt! Den er veldig kul og sladde med. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Opel interiør fra 89 til rundt 00 er tragisk , skal den være sportslig på noen måte iom at den ser ut til ha bra side støtte i setene? isåfall så drar sveive vinduer skikkelig ned på sportsligets følelsen , herregud til og med 1991 primeran min har el.vinduer jo , men 4x4 er kjekt å ha da Endret 6. mars 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Har sendt tannstanga til kgk norge for renovering og bestillt ny accumenlator. Har også montert orginalt sportsratt i skinn, satt inn extra leselys og solskjermer med belyst speil Vil ikke si at alt interiøret til opel er tragisk! Synes heller at toyota (eks. Toyota Carina E) og mercedes har mere tragisk interiør Endret 31. mars 2008 av david_almli Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Skiftet grill i dag! Fikk tak på en 2000-grill til en billig penge! Trenger et strøk lakk da! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Til helgen blir det sannsynligvis tannstangbytte! Bruker 300kr på servoolje i uka. Blir greit å få 4-hjulstrekk igjen. (utkoblet pga. at jeg ikke vet om accumenlatoren virker) Har også ny accunmenlator liggende. Blir motorvask og soting av ruter etter hvert Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Da var accumlatoren og tannstanga skiftet! Har ikke sett noen lekkasjer enda, så jeg håper at det ble tett! Skal soter ruter i dag! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Nå er siderutene bak sotet og jeg har kjøpt meg elmotor til takluka! Skal ladde opp kameraet så jeg får tatt noen nye bilder. Slenger ut noen bilder jeg har liggende. Endret 7. juni 2008 av david_almli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå