Tullballj Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er en funksjon på min k800i hvor jeg kan sperre, eller begrense innkommende eller utgående anrop. Jeg har prøvd å få til den funksjonen, men jeg må ha et passord. Jeg har ikke noe slikt passord, så hvor finner jeg det. Er det et standard passord for alle mobilene som kan endres? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tek eg ikkje heilt feil, er det pin2 du treng. Dersom den ikkje står på arket som følgde med sim-kortet, eller du har kasta arket, så skal det vel vere mogeleg å få opplyst pin2/puk2 frå operatøren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Tek eg ikkje heilt feil, er det pin2 du treng. Dersom den ikkje står på arket som følgde med sim-kortet, eller du har kasta arket, så skal det vel vere mogeleg å få opplyst pin2/puk2 frå operatøren. Nei, det er ikke Pin2. Det trådstarter refererer til er en systemfunkjson av typen *#, se oversikt på denne linken. Passordet får du av operatøren din. Det er mulig at noen operatører ikke tilbyr tjenestene, og/eller tar betalt for den. Edit: korrigert ordbruken Endret 5. mars 2008 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Her var eg litt for skråsikker, men lærte i alle fall noko nytt. Det burde forresten ha vore ein kode for å sperre for skjulte nummer, så ville det bli ein del færre telefonseljarar på tråden. Endret 5. mars 2008 av torbjornen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Her var eg litt for skråsikker, men lærte i alle fall noko nytt. Det burde forresten ha vore ein kode for å sperre for skjulte nummer, så ville det bli ein del færre telefonseljarar på tråden. når jeg tenker meg om, så tror jeg at du har litt rett likevel. det finnes en funksjon som lar deg sperre samtaler ved hjelp av pin2-koden, men jeg er usikker på hvordan den fungerer. noen andre som vet? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du kan velge og bare la nummer som er lagret i telefon listen din kommer gjennom, de andre blir bare avist. Ikke sikker på om det er pin2 eller telefonens sikkerhetskode man trenger her. Kan sjekke etter på Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ganske sikker på at dette ikke vil fungere i praksis. Clint Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ganske sikker på at dette ikke vil fungere i praksis. Clint At hva ikke vil fungere? Er en funksjon som kommer med SE telefoner, virker bra etter det jeg har erfart. Personen som ringer får bare opptatt signal, mulig den sender til mobilsvar om du har det. -> Instillinger --> Anrop ---> Behandle Anrop -----> Godta anrop -------> Alle ingringere -------> Bare fra liste -------> Ingen Jeg trengte ikke noe passord\pin for å slå denne funksjonen på. Tester det på en SE W880i. Velger du bare fra liste kan du velge ut personer fra telefon listen som skal få lov og ringe inn. edit: leif Endret 7. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå