Kebab GUD Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja.. den ser hvertfall bedre ut enn toern Se filmen hos Youtube Kommer på KINO??? 15 juli ... Javel (2 av de fra den første er med.. INGEN fra toern ) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det virker faktisk ganske lovende. Det ser ikke ut til at de bare lager en insektsfilm, slik som 2'en. Forhåpentligvis går de i røttene til 1'ern og setter fokuset der på den facistiske staten, rekrutteringen, samfunnet på jorden osv., men jeg frykter for at actionsekvensene blir det dominerende. Samfunnskritikken blir nok ikke satt i fokus. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 2'rn var jo fantastisk dårlig i forhold til 1'ern... ser ut som de har gjort litt mer jobb med tanke på denne ja Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Toern tror jeg faktisk var den mest skuffende filmen jeg noensinne har sett. Så det her kan jo umulig bli verre.. Syns faktisk den minnet litt mer om 1'ern så jeg er positiv. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Dette såg ubeskrivelig dårlig ut. Dette er heller IKKE en film som kommer på kino. Det er lav budjet og skal ut direkte på DVD....så med andre ord den er i samme kvalitet som Olsen Twins filmene.... Så hvor du fikk informasjon om at den kommer på KINO er helt feil, for alle andre plasser jeg har lest om den forteller at dette er en "direct-to-DVD installment" akkurat som 2en. Endret 5. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Håper den traileren var "dummet" litt ned for å virke som en rekrutteringsreklame. Men ser likevel mye bedre ut enn nummer 2. BUGS! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg gledet meg virkelig til å se traileren. Halvveis i traileren, ble jeg direkte flau over det jeg så. Dette kan egentlig ikke bli verre enn ST2, men det er ikke langt unna. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Håper den traileren var "dummet" litt ned for å virke som en rekrutteringsreklame. Men ser likevel mye bedre ut enn nummer 2. BUGS! Selvsagt, disse reklamene er jo litt av hele humoren i Starship Troopers, noe forsåvidt toa manglet helt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Selvsagt, disse reklamene er jo litt av hele humoren i Starship Troopers, noe forsåvidt toa manglet helt. De er jo hele poenget me Starship Troopers. Synes ikke toern fortjener navnet Starship Troopers, den har ingenting med den første å gjøre. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 den så jo faktisk litt grei ut den der da:) toern fortjener ikke å bli kaldt en film, trur det er den værste filmen je har sett Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 den var ikke så veldig bra spør du meg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 skal se den i dag... ser IKKE lovende ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nr. 2 var fantastisk. Er film nr. 3 i samme gate så mottar jeg den med åpne armer. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 ... Hæ? Finnes det folk som likte Nr. 2? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvordan er det mulig å ikke like film nr. 2? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vel, denne var nok dårligere enn film nr2. så burde si litt, kan ikke skjønne at Casper Van Dien i heletatt er med. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vel, denne var nok dårligere enn film nr2. så burde si litt, kan ikke skjønne at Casper Van Dieni heletatt er med. denne må jeg se, selv om den er dårlig:p Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kan vel kanskje slenge den opp her også: Mini-anmeldelse av filmen Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan vel kanskje slenge den opp her også: Mini-anmeldelse av filmen Okei.. jeg velger å ikke se disse filmene.. herrejesus de suger jo! for meg så finnes det ikke noe annet enn enern. Trilogi meg i rævva. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 For å være helt ærlig skulle jeg mye heller sett en ny 1-er. En som virkelig levde opp til boka (som forresten er svært bra) i stedet for en særdeles pen skuespiller med et særdeles fårete smil i 2 timer om du skjønner hva jeg mener? Starship troopers er en bra historie, så jeg skulle gjerne likt å sett noen som klarte å lage en film som var historien verdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå