Gå til innhold

Starship Troopers 3.... ehhhhhhhh..... ok

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker faktisk ganske lovende. Det ser ikke ut til at de bare lager en insektsfilm, slik som 2'en. Forhåpentligvis går de i røttene til 1'ern og setter fokuset der på den facistiske staten, rekrutteringen, samfunnet på jorden osv., men jeg frykter for at actionsekvensene blir det dominerende. Samfunnskritikken blir nok ikke satt i fokus.

Lenke til kommentar

Dette såg ubeskrivelig dårlig ut.

Dette er heller IKKE en film som kommer på kino. Det er lav budjet og skal ut direkte på DVD....så med andre ord den er i samme kvalitet som Olsen Twins filmene....

Så hvor du fikk informasjon om at den kommer på KINO er helt feil, for alle andre plasser jeg har lest om den forteller at dette er en "direct-to-DVD installment" akkurat som 2en.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Håper den traileren var "dummet" litt ned for å virke som en rekrutteringsreklame. Men ser likevel mye bedre ut enn nummer 2. :)

BUGS!

Selvsagt, disse reklamene er jo litt av hele humoren i Starship Troopers, noe forsåvidt toa manglet helt.

Lenke til kommentar
Selvsagt, disse reklamene er jo litt av hele humoren i Starship Troopers, noe forsåvidt toa manglet helt.

De er jo hele poenget me Starship Troopers. Synes ikke toern fortjener navnet Starship Troopers, den har ingenting med den første å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

For å være helt ærlig skulle jeg mye heller sett en ny 1-er. En som virkelig levde opp til boka (som forresten er svært bra) i stedet for en særdeles pen skuespiller med et særdeles fårete smil i 2 timer om du skjønner hva jeg mener? Starship troopers er en bra historie, så jeg skulle gjerne likt å sett noen som klarte å lage en film som var historien verdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...