Kimelimm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! Jeg har en ganske så rotete start meny>alle programmer, er SYKT mange der, er det et program jeg kan bare trykke på "Marker" og slette ? har liksom ikke nok plass til og se alle engang ^^ takker for svar BTW er 2 inne i "Start meny" mappa Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kan du ikke bare høyreklikke på oppføringen og trykke på Slett slik som oss andre dødelige? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da vil jeg foreslå at du finner frem en øks og økser vekk det du ikke liker i startmenyen! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Bare dra alle snarveiene du vil beholde, ut på skrivebordet og slett resten Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Men det tar like lang tid og slette alle... Er deti ngen markerog fjern programmer? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gå inn i mappen: C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny\Programmer og: C:\Documents and Settings\Ditt brukernavn\Start-meny\Programmer her finner du alle snarveiene som er i startmenyen, her kan du merke alle de du vil og slette. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tipper at det ville tatt mindre tid å slette alt med en gang, enn å få svar på denne tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå