Gå til innhold

Hvordan kan man enklest får gull?

Anbefalte innlegg

Hey, Jeg har tenkt å kjøpe meg epic flyingmount nå, men trenger skill 300 for å få det, det koster jo en del.

Jeg lurer da på hvor jeg kan få kjøpe gull billigst mulig. Ps vist dere skal klage på at jeg kjøper gull, vennligst ikke svar her :) På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi må vite proffesions, lvl (70 sannsynligvis) class, tallents osv for å gi deg et svar, det er mange måter å tjene peng på

Setter pris på at du vil hjelpe meg med å finne en god måte å farme penger på :) Men dette er min 3rd lvl 70, og jeg gidder ikke farme mer penger nå, for å være helt ærlig :p Så jeg vil bare kjøpe meg gull for nå. Skal sjekke ut de stedene Smea tipset meg om.

Lenke til kommentar
Ikke kjøpt fra de billige stedene, de pleier å hacke kontoer og andre ulumskheter.[sider fjerna]

Hvordan vet du helt sikkert at disse sidene ikke driver med hacking o.l?

Nei det vet jeg jo selvfølgelig ikke noe om, men bryr meg egentlig ikke, blir jeg hacket så blir jeg hacket. Og regner vel også med at steder med godt rykte ikke vil starte å svindle kundene sine. Vi får se, btw, vist noen andre har noen andre gode plasser og tipse om, så kom med det :)

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Jaja, du driter kanskej i om du blir hacket, men det er ikke alle som dritr det. Mange jobber faktisk for gullet siit og ivertfall jeg hadde blitt forbanna om noen hacka kontoen min så de kunne selge gullet mitt til en som ikke gidder å farme selv.

Lenke til kommentar
Jaja, du driter kanskej i om du blir hacket, men det er ikke alle som dritr det. Mange jobber faktisk for gullet siit og ivertfall jeg hadde blitt forbanna om noen hacka kontoen min så de kunne selge gullet mitt til en som ikke gidder å farme selv.

Jeg skjønner at du ikke ville likt og bli hacket, og jeg ville ikke blitt glad, men ville ikke brydd meg så mye heller ;) Jeg føler at du har en litt opphisset tone, jeg vil, og kanskje vil noen andre også si at du er litt usaklig(med tanke på tema)egentlig vil jeg bare ha ordentlige svar på hvor jeg kan kjøpe gull tryggest og billigst mulig. Jeg ser kanskje at slike poster som du nettopp kom med ikke blir gjenntat, så blir det enklere og finne de riktige svarene på spørsmålet mitt :) Men nu var dette litt of-topic.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du ikke ville likt og bli hacket, og jeg ville ikke blitt glad, men ville ikke brydd meg så mye heller ;) Jeg føler at du har en litt opphisset tone, jeg vil, og kanskje vil noen andre også si at du er litt usaklig(med tanke på tema)egentlig vil jeg bare ha ordentlige svar på hvor jeg kan kjøpe gull tryggest og billigst mulig. Jeg ser kanskje at slike poster som du nettopp kom med ikke blir gjenntat, så blir det enklere og finne de riktige svarene på spørsmålet mitt :) Men nu var dette litt of-topic.

Det var muligens litt OT, men det var ett svar til en post fra deg.

Lenke til kommentar

synes han ga et fornuftig svar selv om det var OT. Jeg har selv blitt hacket 2 ganger (nei jeg henger ikke inne på lummske sider), vill bare fortelle deg hvor utrolig kjipt det har vært begge gangene. Jeg har jo fått tilbake det meste av gearet mitt men ikke alt, og har mistet trading goods, enchants osv... for maaaange tusen gold. Mye mer enn de 5000g. Jeg oppfordrer deg til å heller farme 5000g det er ikke så vanskelig

Lenke til kommentar

Klart det er lov å snakke om det.... :ermm:

For øvrig..til OP... siden du er 70 er det ganske mye gull tilgjengelig gjennom quests (typisk omtrent hele SMV og Netherstorm igjen ved 70), som bringer deg langt på veg til epic flying mount....

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Tviler på at direkte forslag til sider du kan kjøpe gull på er lov i henhold til forumreglene. Alle sidene som tilbyr dette har ca. samme priser. Hvorvidt det er "sikkert" er en annen sak, er fint lite du kan gjøre om du ikke får varene.

Lenke til kommentar
*sukk* Nok en tråd om hvor etisk riktig det å kjøpe gull, dette tror jeg aldri vi har hatt oppe på forumet her før.

Han vil jo tydligvis kjøpe gull, så det må da være lov å gjøre han oppmerksom på at gullkjøpingen hans kan få kjipe følger for noen andre. Uten at jeg er interessert i å starte en ny debatt om det igjen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...