Kimelimm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hei! Jeg finner det IKKE ut, PAIN er på US store, men når kommer det til EU? Og Little Big Planet egentlig? GOogler jeg, så blir jeg grinete på rykter som ikke er sanne hehe EDIT: Når kommer ny update på PS3 a? Endret 4. mars 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fullversjonen av LBP kommer i september. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Ifølge playstation.no så kommer pain og oppdatering til ps3 denne måneden... Endret 5. mars 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 LBP kommer såpass sent ut i året ja, men det er vel verdt ventingen? Fine saker altså, oppdatering OG pain på en mnd ^^, Hvorfor er egentlig ikke pain her nå? Var det slik at Home kom med denne oppdateringen også? Jeg husker ikke hvor jeg leste det, var et offisiellt forum :S Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Home kommer nok med en av oppdateringene ja. Om det er neste, det tviler jeg på. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kor på playstation.no står det at det kommer oppdatering denne måneden? har nok ikkje leitet godt nok Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg klarte heller ikke å finne det lenger, så jeg strøyk det fra utsagnet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå