Silfsurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg skal reise snart, og lurer da på maks antall kilo på bagasje/håndbagasje jeg kan ha evt. mål på koffert og slikt. Håper på raskt svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette pleier som oftest å stå på nettsiden til flyselsskapet du reiser med. Men de fleste har 15KG maks på "kortere" flyreiser. (rundt 4timer) Lenke til kommentar
MindB Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det varierer fra flyselskap til flyselskap. Noen tilbyr 30 kg, andre 20 kg osv...Hvilket flyselskap skal du reise med? Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 blir vel sas og singapore airlines Lenke til kommentar
MindB Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Økonomiklasse: 20 kg, 2 kolli. Håndbagasje: 7 kg, maks 115 CM. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Da vi reiste til og fra Tyrkia mener jeg vi hadde lov å ha med 30 kg innsjekket bagasje. Både jeg og Typen hadde i alle fall med oss hver vår syko tunge koffert full av nye klær på vei hjem . Synes jeg husker jeg ble så lettet da jeg så at min "bare" veide 28 kg.. Jeg skal til Stockholm i morgen , og da har jeg lov å ha med 20 kg innsjekket bagasje + 8 kg håndbagasje Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På dette er vel Ryanair ganske sære? Kan det ikke i hodet, men de har vel 10kg (15?) håndbagasje, mens resten koster. Men nå er det ikke ryanair du skal med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå