Dallasgaume Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei! Er det normalt at min HP Pavillion 6287 etter 10 måneders normalt hjemmebruk, kun har en batterikapasitet på en halvtime? Batteriet har stadig blitt dårligere, men en halvtime virker unormalt dårlig for meg. Hva mener dere som har greie på det? På forhånd takk! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Etter 10måneder så mener jeg at en halvtime batteritid er for dårlig. Så jeg ville tatt kontakt med HP. Lenke til kommentar
Dallasgaume Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det lå vel på opp mot 1 1/5 time, så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har en laptop i Pavillion-serien til HP, og den har hatt elendig batterikapasitet helt fra starten av.. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Om PCen har kjørt på strøm mesteparten av tiden og batteriet har stått i er det helt normalt. Uansett, ta kontakt med support. Når det er innenfor garanti er det ikke så vanskelig å be folk der sende ut et nytt. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Batterier på HP laptoper har 1 års garanti, så det burde gå greit å bytte det. Bare husk at hvis batteriet er over 1 år gammelt, så kan du ikke reklamere på det. Da må du kjøpe nytt. Batterier regnes som forbruksvare og går ikke under reklamasjon som andre hardware relaterte PC deler. Endret 4. mars 2008 av Xpi Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Installer HP Battery Check. Det programmet vil fortelle deg litt om batteriets helse og om det fortsatt er dekket av garanti. Du kan også prøve å rekalibrere, men tviler på at det vil gjøre noen stor forskjell for din del. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Installer HP Battery Check. Det programmet vil fortelle deg litt om batteriets helse og om det fortsatt er dekket av garanti. Du kan også prøve å rekalibrere, men tviler på at det vil gjøre noen stor forskjell for din del. Fikk ikke kjørt dette programmet i Vista..:/ Lenke til kommentar
TEE Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis du har orginal installasjon av Vista har du HP Battery Check under feilsøkingsverktøy i Hjelp og Støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå