Mann20 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hei! Er ikke sikkert jeg selger alt jeg nevner, men det meste av det ja. Jeg lurer på hvilken pris jeg bør ta for disse spillene ++: Playstation 2 To Playstation 2 håndkontroller SPILL: Rygar: The legendary adventure Ratchet and Clank Ratchet and Clank: Gladiator StarWars Starfighter StarWars Battlefighter Eden (Max Load: 4) Turok Evolution Pac Man World 2 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring The Lord of the Rings: To tårn The lord of the Rings: Atter en konge RayMan Hoodlum Havoc 3 Splintercell: Chaos Theory Peter Jackson's King Kong The Simpsons Skateboarding Gran Turismo Concept EyeToy Kamera EyeToy Play 2 EyeToy Play 3 Atlantis: The new World 3 Need for Speed: Underground 2 Guitar Hero 2 MED GITAR Pro Evolution Soccer 6 Jak X [bilspill] Og til slutt et PC-spill: Call of Duty 4: Modern Warfare Hva er en bra pris å ta for et av PS2-spillene, CoD4, de to PS2 håndkontrollene eller en eventuell samlepakke/pakke med forskjellige spill? Jeg har uthevet skriften på de spillene jeg tror er verdt litt ekstra. På forhånd, takk for alle forslag og all hjelp! Endret 4. mars 2008 av coolio1 Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du får sikkert 4-5000 kroner for det, men tror ikke det er så lett å selge alt i sammen. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Om du selger de spillene som er mest verdt (guitar hero f.eks.) separate, og bundler sammen drittspillene med maskinen, burde du kanskje greie å få et par lapper for det. 4-5000 tror jeg er helt urealistisk. Brukte PS2-spill har vel ikke større salgsverdi enn ca. 50-100kr avhengig av spillet, siden man får de fleste nye for 199 (med unntak av et par kanskje). Maskinen er vel verdt 5-600, kanskje 800 med to spaker. Endret 5. mars 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hadde du gidde å lett litt hadde du funnet denne tråden, som ble startet for bare 3 dager siden... Forøvrig enig med Geo.. selg de mest populære spillene for seg selv, og resten av spillene med maskinen.. mellom 2-2500,- vil jeg tippe hvis du er heldig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå