SPiLL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 April OXM 8/10 +Deeper, skil-rich melee system + plent of leap out of your chair scares - Inadequate ending makes the whole plot feel like filler ? Did the newscaster know she was supposed to be acting "We tried to play this game in the dark but didn't last long,..." "...but the old town has changed - in some ways for the better, but a little for the worst." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal uansett ha denne tittelen her, blir elsk med Condemned steminga i hus igjen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 turte ikke å spille ferdig Condemnd men skal prøve meg på denne, ser veldig tøft ut etter det jeg har sett Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal ha denne selv. Gleder meg Er spent på om de klarer å levere den gyselige stemningen fra eneren. Synes Condemned var et utrolig bra lanseringsspill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gleder meg her og, forhondsbestilt på Abolsutspill ``We tried to play this game in the dark but didn't last long`` Det eg har planer om, tviler på at eg klarer det Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gleder meg veldig til Condemned 2. Synes fortsatt det første spillet er et av de beste spilla som er kommet ut til 360. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kom ikke lenger en til biblioteket i det første, da ga jeg opp. Det var så mye annet å spille. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Condemned er et av de bedre spillene denne generasjonen. Jeg hoppet opp av stolen mer enn en gang Gleder meg virkelig til oppfølgeren. Endret 5. mars 2008 av Norse360 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Condemned 1 var veldig bra og jeg kjøpte det for pc et par dager siden. Skvetter mye og det er ganske skummelt, håper 2ern blir like bra eller bedre Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) http://www.gamerankings.com/htmlpages2/939452.asp Edge Magazine UK ga Condemned 2 5/10, vet dem er strenge mer ærligt talt da! Endret 11. mars 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nå er også Condemned 2 anmeldt på IGN, tror nok at vi ikke skal bry oss om den der Edge anmeldelsen! IGN's anmeldelse av Condemned 2 Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe dette spillet, men akkurat nå er det ikke så mye spennende som jeg personlig har lyst på... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/condem...t/858411p1.html 3 1/2 stjerner av 5 er ikke så verst det. 8.5/10 det Viss dette skal bli kjøpt trenger jeg sårt en 360 som enda er på rep Lenke til kommentar
urrin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg kjøpte Condemned: Criminal Origins i forrige uke. På 5 dager så rundet jeg det. Ikke fordi det er noe overdrevet mye kortere enn de fleste spill, men fordi jeg simpelthen ikke greide å legge det fra meg annet enn for å spise og være på jobb. Det er det desidert skumleste og deiligste spillet jeg har spillt hva stemning angår. Jeg kan ikke komme på ett annet spill som har gitt meg så mye grøsninger og fått nervene mine så i spenn så lenge om gangen, siden jeg var 12 år og spillte Resident Evil for første gang. Det er det beste spillet på 10-11 år spør du meg. Hører noen sier negative ting om toer'n, og det er vel ikke annet å forvente. Derimot tror jeg at det er mye en smaksak, om man syns det er kult med en klisjéfyllt grøsserhistorie man spiller seg igjennom, eller om man konstant fokuserer på mekanikken i spillet og sammenlikner det med alt annet omkring en. Jeg spillte som sagt ikke Condemned før i forrige uke, og man kan vel si at grafikk og mye av gameplayet er mer eller mindre utdatert allerede, men fortsatt så slår det alt jeg har spillt. I motsetning til Bioshock som føles som en plikt å spille fordi det er så bra, fanger Condemned deg inn i en så bitende enkel og genialt skummel storyline at man ikke greier å slutte å spille det. Og det er sånn at man gruer seg til spillet er ferdig, i stedet for å glede seg til man runder det. Sånn tror jeg det kommer til å være i toern også, og den dårlige slutten som blir nevnt her er vel ett klassisk eksempel på at de gir rom for en treer, uten at jeg vet hvor dårlig slutten faktisk er. At den fikk en 8'r av 10 betyr antakelig at det er en av de beste spillene i år. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Gametrailers sin omtale lover også bra. Svakhetene de peker på, som svak AI, kampsystemet dersom fler enn 2 slåss og lyd fra skytevåpen, er ikke uventet i det hele tatt. Stemningen virker å være intakt og den klaustrofobiske følelsen er ikke borte. Blir nok kjøp på lanseringsdatoen dette. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Allerede bestilt i fjor, så sitter kun å venter til 4 April. Fullførte 1'eren igjen i Januar, så er "refreshed on the story" Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/condem...t/858411p1.html 3 1/2 stjerner av 5 er ikke så verst det. 8.5/10 det Viss dette skal bli kjøpt trenger jeg sårt en 360 som enda er på rep Det blir vel heller rundt 7. 4 av 5 er jo 8/10. Lenke til kommentar
urrin Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 4 april!? svarte faen. Det var det de sa på gamestop i går også, men jeg har hørt både 11 mars og 28 mars andre steder Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Fikk Condemned 2 i posten idag. Skal spille det når det blir kveld sånn det skal bli skummlere. Lenke til kommentar
skever Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 'Trodde denne skulle komme nå til helgen,men ble skuffet stort når jeg så 4.april..WTF!!?! Så gikk jeg bare inn på www.videogamesplus.ca og bestillte den derfra.helt genialt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå