Gå til innhold

Condemned 2 anmeldelser

SPiLL

Anbefalte innlegg

April OXM 8/10

+Deeper, skil-rich melee system

+ plent of leap out of your chair scares

- Inadequate ending makes the whole plot feel like filler

? Did the newscaster know she was supposed to be acting

"We tried to play this game in the dark but didn't last long,..."

"...but the old town has changed - in some ways for the better, but a little for the worst."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

turte ikke å spille ferdig Condemnd :p

men skal prøve meg på denne, ser veldig tøft ut etter det jeg har sett

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Condemned: Criminal Origins i forrige uke. På 5 dager så rundet jeg det. Ikke fordi det er noe overdrevet mye kortere enn de fleste spill, men fordi jeg simpelthen ikke greide å legge det fra meg annet enn for å spise og være på jobb. Det er det desidert skumleste og deiligste spillet jeg har spillt hva stemning angår. Jeg kan ikke komme på ett annet spill som har gitt meg så mye grøsninger og fått nervene mine så i spenn så lenge om gangen, siden jeg var 12 år og spillte Resident Evil for første gang.

Det er det beste spillet på 10-11 år spør du meg.

Hører noen sier negative ting om toer'n, og det er vel ikke annet å forvente. Derimot tror jeg at det er mye en smaksak, om man syns det er kult med en klisjéfyllt grøsserhistorie man spiller seg igjennom, eller om man konstant fokuserer på mekanikken i spillet og sammenlikner det med alt annet omkring en.

Jeg spillte som sagt ikke Condemned før i forrige uke, og man kan vel si at grafikk og mye av gameplayet er mer eller mindre utdatert allerede, men fortsatt så slår det alt jeg har spillt. I motsetning til Bioshock som føles som en plikt å spille fordi det er så bra, fanger Condemned deg inn i en så bitende enkel og genialt skummel storyline at man ikke greier å slutte å spille det. Og det er sånn at man gruer seg til spillet er ferdig, i stedet for å glede seg til man runder det. Sånn tror jeg det kommer til å være i toern også, og den dårlige slutten som blir nevnt her er vel ett klassisk eksempel på at de gir rom for en treer, uten at jeg vet hvor dårlig slutten faktisk er.

At den fikk en 8'r av 10 betyr antakelig at det er en av de beste spillene i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...