Alexander Schindler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gripende skildring om å finne seg selv i villmarken. Se videoen Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Lars Monsen spilt av Emile Hirsch? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hm den så ganske bra ut, mye bedre enn jeg hadde trodd, men så ser jeg nå den ligger på imdb top 250 listen. Må nok se denne en vakker dag ja Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mhm. denne så fatkisk skikkelig bra ut Da er det enda en film jeg kan glede meg til! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Se heller Lars Monsen du liksom? Det er han gutten fra Lords Of Dogtown! Da må jeg se den! Vel, høres ut som en veldig, veldig fin film, med store naturscener og noen herlige skuespillere. Vel, den må jeg se! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Så filmen for et par uker siden. Bra film, uten at den ble genial for min del. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Helt ok, men jeg har sett bedre filmer. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Helt ok film, men den gav meg egentlig veldig lite. Kan nok ha sammenheng med at jeg ikke klarte å identifisere meg med hovedkarakteren. Fant han mest av alt irrirterende. Foretrekker heller Sean Penns forrige langfilm: The Pledge. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det var en bra film! Hadde ikke så høye forventninger, men denne filmen kommer til å sitte i en stund Endret 10. mars 2008 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg