Uderzo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg og en kamerat skal ha et mini lan. Jeg har en 704/128 linje i fra bluecom. Hva blir pingen når vi spiller cs samtidig ? Vil vi kunne spille uten lagg ? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det skal gå fint det Husk at dere ikke kan spille på samme server hvis begge bruker samme CD-key... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Pingen burde bli stort sett den samme som den er ellers. Dette er litt avhengig av hva slags nettverksutstyr man bruker. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Pingen burde bli stort sett den samme som den er ellers. Dette er litt avhengig av hva slags nettverksutstyr man bruker. Dette høres bra ut Jeg bruker bare bredbånds modemet ( innebygd hub ), vil det gå bra ? Lenke til kommentar
Bleda Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har akkuratt d samme spillte me 35 i ping vi d va nice ghoste pubblikk og sånt spillte pcw er :wink: Lenke til kommentar
Akise Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har ISDN :oops: :-? (Jeg og broderen deler isdn..) Det går ikke med fin ping her akuratt.. noen som får d til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå