Jo Are Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei jeg lurer da på om det analoge kabeltv nettet blir stengt på samme måtes som det analoge antene nettet. Om det er analogt skal jeg ikke si for sikkert da jeg ikke har peiling på slikt, men det er nå en kabel jeg kobler i et uttak i veggen og plugger den i tven og jeg har bilde. Noen som vet om dette skal stenges? Lenke til kommentar
hfarberg Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei jeg lurer da på om det analoge kabeltv nettet blir stengt på samme måtes som det analoge antene nettet.Om det er analogt skal jeg ikke si for sikkert da jeg ikke har peiling på slikt, men det er nå en kabel jeg kobler i et uttak i veggen og plugger den i tven og jeg har bilde. Noen som vet om dette skal stenges? Nei, dette kommer ikke til å stenge. Kabel-leverandøren din bestemmer selv om han vil levere analogt eller digitalt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Hei jeg lurer da på om det analoge kabeltv nettet blir stengt på samme måtes som det analoge antene nettet.Om det er analogt skal jeg ikke si for sikkert da jeg ikke har peiling på slikt, men det er nå en kabel jeg kobler i et uttak i veggen og plugger den i tven og jeg har bilde. Noen som vet om dette skal stenges? Nei, dette kommer ikke til å stenge. Kabel-leverandøren din bestemmer selv om han vil levere analogt eller digitalt. Takker, det var betrygende lesning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå