Gå til innhold

Onecall, problem med pakkedata etter å fått nytt SIM-kort.

Anbefalte innlegg

Hei

Eg fekk nytt Sim-kort for nokre veker sida av Onecall som skulle gje dekning i Network Norway. Etter det så fekk eg problem med kople til E-postserver på begge E-post kontoane som er lagt inn på telefonen, i tillegg så vil ikkje Ultra IM kople til server (chatte-program). Og likevel fungerer Opera Mini og Web-lesaren som er innebygd. Har også fått nye Wap/mms opsett av Onecall, brukar Nokia N70, brukar telefonen der det er Netcom dekning.

Det ser ut som Onecall har blokkert for E-post server og diverse andre ting. Er det nokon som veit kva eg skal gjere for å få det til å fungere som før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har også akkurat det samme problemet,-når jeg prøver å kople meg opp mot E-post serveren får jeg beskjed om at den ikke finner postserveren. MMS og WAP fungerer fint. Dette problemet eksisterte ikke med det gamle SIM-kortet fra Onecall. Jeg bruker også telefonen (Nokia 6290) der det er Netcom dekning. Er det noen med andre telefoner som får E-post til å virke med det nye SIM-kortet til Onecall?

Lenke til kommentar

Når eg no går inn på lenka ovanfor ser det ut til at det også er mogeleg å laste ned oppsett for internett. Slik var det ikkje for 14 dagar sidan, då fekk ein berre oppsett for wap og mms, og ein måtte difor setje opp innstillingane for internett (e-post/opera mini) manuelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...