vbjornevik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei Nå som påsken nærmer seg, har jeg begynt å planlegge hva jeg skal gjøre med båten. Jeg har bestemt meg for å kjøpe bauglykter. Har noen erfaring med dette? Noen som har montert selv, og kan si noe om hva man bør/ikke bør gjøre? (PS: en liten tanke slo meg om at jeg kanskje har spurt om dette før, har jeg det? ) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 bump Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hva i all verden skal du med dette? Hva er den praktiske bruksverdien? Om natten vil de ikke lyse opp godt nok til at du kan navigere etter de (det finnes det ingen lykter som kan), de bare blender deg og gir deg et meget sterkt redusert nattsyn. Hvis du vil ha et lys som kan brukes til noe fornuftig, kjøp en motorstyrt lyskaster, eller bare en håndholdt søkelampe. Denne kan du bruke i kortere tidsrom til å finne staker, bøyer og andre ting som har påmontert refleks. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes det er tøft, og vil prøve noe nytt. gledesdreper .. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 tål at noen ikke alltid er enig med deg da Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Ja, men hva er vitsen med å være SÅ negativ da? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, men hva er vitsen med å være SÅ negativ da? vil du bruke masse penger på det da? Vann har jo en tendens til å spise opp lys Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Beklager surt innlegg lengre oppe, dårlig dag.. Fugitive, hva meiner du med da? Jeg vil spandere 1000 kr på bauglykter, ja Lenke til kommentar
Golito Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hvis du absolutt vil ha det så værsgo! Har du sjekka google? Evt baatplassen.no, i og med at ingen har svart så er det ikke sikkert noen vet Lenke til kommentar
Snowjals Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Alt du trenger er vel en link? http://marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10502204 Dog 1000 kr mer enn den prisen du ville ha. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 troor han mente hvordan montere osv Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har vell egentlig allerede funnet. Får noen på tilbud gjennom jobben Tror det hadde blitt finest med børstet stål, siden rekkverkene, bøylen rundt vindskjermen og badestigen er den fargen. Hva mener dere? Jeg er egentlig litt usikker. For selve skroget er blått, og oppi er den hvit.. eller, over fenderlisten er den hvit .. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Beklager surt innlegg lengre oppe, dårlig dag.. Fugitive, hva meiner du med da? Jeg vil spandere 1000 kr på bauglykter, ja Har du noengang lagt merke til hvor dårlig lys det er på en bil når veien er våt? Vann "spiser" lys, så derfor kan du ikke forvente noe særlig godt lys på en båt. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Åh, sånn ja. Nei, jeg forventer ikke at det skal bli dagslys. Jeg kjører heller ikke noe mye når det er mørkt. Men når det er litt tåke og dårlig sikt ellers, alt hjelper på .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå