Lommiss Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har hele tiden sett at Bad Company skulle komme i slutten av Mars osv... Men det er mange ting som gjør meg veldig usikker på når det kommer, tothegame.com står det TBA på, og det har det gjort veldig lenge. På en artikkel fra Gamer.no idag sies det at det kommer til sommeren, komplett.no sier slutten av mars. Noen som har peiling på når det kommer? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Mener å ha lest at det kommer til sommeren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blitt utsatt til 2009. Kilde Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvor står det at det blir utsatt til 2009? Etter hva jeg kan se så er det snakk om en utgivelse etter 1. april i år. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blitt utsatt til 2009. Kilde Finansåret 2009, ikkje året 2009. Trådstarter: Stol på det som Gamer.no opplyser. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Håper det kommer om ikke alt for lenge da!! Ser skikkelig fram til BF: Bad Company. Hvis det kommer til sommeren (Mai,juni) hvorfor kan man da forhåndsbestille det nå da? Vet butikkene datoen eller gambler de og starter med bestillinger nå? Endret 4. mars 2008 av PeaceOwner Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Butikkar kan dikte opp ein dato for å få flest mogleg til å forhåndsbestille spelet frå dei. Skal du finne utgjevingsdatoar bør du sjå på Gamer.no eller andre tilsvarande sider. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 gamer.no har jo ingen dato på det spillet. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 gamer.no har jo ingen dato på det spillet. I følge IT-avisen, VG og diverse andre som var å besøkte Digital Illusions i Stockholm forrige uke kommer spillet i juni. Mener også det ble sagt på en video. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Viss det ser likt ut på begge konsoller går jeg for PS3 versjonen pga gratis online Jeg har litt forventninger til dette spillet Men det ser utroligt heftigt! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det skal komme i først halvdel av juni. Har lest det flere steder men orker ikke å legge til link Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det skal komme i først halvdel av juni. Har lest det flere steder men orker ikke å legge til link Rett før sommerferien det. Kunne ikkje funne ein meir passande måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå