Str1fe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei, fant en 22" jeg syntes virket aktuell for meg. https://prisguiden.no/product.php?productId=82345 Eneste jeg stusser litt på er det faktum at den bare har HDMI inngang. Det er en annen versjon av denne skjermen som skal ha DVI inngang, men ser ikke ut som noen norske nettbutikker har denne modellen. Derfor lurte jeg på om det vil fungere like fint med en DVI -> HDMI kabel som det ville gjort med en vanlig DVI kabel? Den har også vanlig VGA inngang, men den gir vel ikke optimal kvalitet? Takker for svar. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det står jo at den har DVI-D, HDMI. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Det står det på prisguiden, ja, men det stemmer ikke i praksis. Du kan f.eks. lese den ene brukererfaringen som ligger inne, der nevner bruker som en ulempe at skjermen ikke har dvi inngang. Jeg har også sjekket det fra andre kilder, så det ser ut som det stemmer. Endret 4. mars 2008 av Rawmeat Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ser nå at den ikke har DVI inngang, men den har VGA istedet. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Yepp, og i den sammenheng lurer jeg på om det er mulig å benytte en DVI->HDMI kabel, slik at man får nyte godt av et digitalt signal? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Yepp, og i den sammenheng lurer jeg på om det er mulig å benytte en DVI->HDMI kabel, slik at man får nyte godt av et digitalt signal? DVI og hdmi sender samme signaler. Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Som betyr at du kan bruke en dvi-hdmi kabel/overgang uten problemer, eller tap av bildekvalitet. Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Høres bra ut, takk for svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå