RevelleR Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) *Oppdatert til ny tråd* Pr dags dato bruker jeg Chess Kontant samt Chess X-ONE (Som jeg tjente penger på ved å skifte fra Djuice Ring Kontant ifjor) og lurer på om det finnes bedre abonnementer idag hvor man kan tjene enda mer penger på. SMS, Samtaler og eventuelt MSN står som fokus. (Samt ny mobiltelefon hvis jeg går utenfor Chess) ET av følgende abonnementer vil jeg bytte til. Telenor Djuice Nonstop med eventuelt Studentfordel. (Siden jeg er under 18 år) Netcom Smart Talk + Venner + SMS Mania. Da Smart Talk tilbyr lave minuttpriser. Tele2 Snakkis/Champion. Chess King. Talkmore. Hvilket abonnement lønner seg best av disse 5? På forhånd takk. Vennlig hilsen Preben Andre Endret 11. april 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Blir vel ingen som er "best". Annet enn at det er et av dem som er best for deg og ditt bruk Nonstop sender du jo ubegrenset SMS & MMS, mens MTU gir deg 200 SMS og 100 SMS. Men sender så ringer du så mye du vil på MTU sitt. Jeg vil si MTU sitt ab. er bedre, med mindre du sender masse SMS\MMS og ringer lite. Men Telenor står sterkere på tjenester osv... edit: fjernet at telenor sin dekning er bedre Endret 6. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 MTU har romaingavtale med Telenor, slik at der du ikke har MTU-dekning, vil du automatisk ha Telenor. Dvs. at MTU har like bra eller bedre dekning enn Telenor. Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Husk hvis du ønsker binding i 12 mnd får du en tlf fra Telenor med nonstop, tviler på at du får noe som helst til MTU. Clint Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Husk hvis du ønsker binding i 12 mnd får du en tlf fra Telenor med nonstop, tviler på at du får noe som helst til MTU. Clint Går jo ann å undersøke fakta før du slenger ut noe slikt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Husk hvis du ønsker binding i 12 mnd får du en tlf fra Telenor med nonstop, tviler på at du får noe som helst til MTU. Clint Går jo ann å undersøke fakta før du slenger ut noe slikt. Skrev jo egentlig ikke at man ikke fikk det, bare at han var i tvil Men stemmer det ikke? Får man kjøpt telefon pr dags dato med MTU ab.? Regner vel med at det kommer noen tilbud fra Telebutikken som er eid av MTU om ikke så lenge. Endret 7. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
morten81 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På GSM stemmer det som står under, og det er nok i de aller fleste tilfeller det som teller. MEN når det er sagt, så har ikke MTU UMTS-dekning, og i mange tilfeller helper det å ha en 3g-telefon i Telenors nett slik at man kan utnytte kapasiteten bedre ved å også kunne ringe i UMTS. Én ting jeg alltid har lurt på med selskaper som MTU og Network Norway er når man starter en samtale i deres nett, vil den uavbrutt flyttes over i Telenors eller Netcoms nett når man kommer utenfor rekkevidden deres? Blir vel ingen som er "best". Annet enn at det er et av dem som er best for deg og ditt bruk Nonstop sender du jo ubegrenset SMS & MMS, mens MTU gir deg 200 SMS og 100 SMS. Men sender så ringer du så mye du vil på MTU sitt. Jeg vil si MTU sitt ab. er bedre, med mindre du sender masse SMS\MMS og ringer lite. Men Telenor står sterkere på tjenester osv... edit: fjernet at telenor sin dekning er bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Én ting jeg alltid har lurt på med selskaper som MTU og Network Norway er når man starter en samtale i deres nett, vil den uavbrutt flyttes over i Telenors eller Netcoms nett når man kommer utenfor rekkevidden deres? Ja Lenke til kommentar
morten81 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Én ting jeg alltid har lurt på med selskaper som MTU og Network Norway er når man starter en samtale i deres nett, vil den uavbrutt flyttes over i Telenors eller Netcoms nett når man kommer utenfor rekkevidden deres? Ja Fungerer dette i praksis hver gang? Eller er det noe som kun fungerer i teorien og "om man er heldig"? Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Husk hvis du ønsker binding i 12 mnd får du en tlf fra Telenor med nonstop, tviler på at du får noe som helst til MTU. Clint Går jo ann å undersøke fakta før du slenger ut noe slikt. Skrev jo egentlig ikke at man ikke fikk det, bare at han var i tvil Men stemmer det ikke? Får man kjøpt telefon pr dags dato med MTU ab.? Regner vel med at det kommer noen tilbud fra Telebutikken som er eid av MTU om ikke så lenge. Hei, MTU eier sammen med TeliaSonera forhandlerkjeden Klart Svar i Norge. Clint Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Én ting jeg alltid har lurt på med selskaper som MTU og Network Norway er når man starter en samtale i deres nett, vil den uavbrutt flyttes over i Telenors eller Netcoms nett når man kommer utenfor rekkevidden deres? Ja Fungerer dette i praksis hver gang? Eller er det noe som kun fungerer i teorien og "om man er heldig"? Det fungerer iværtfall hve eneste gang når man skifter basestasjon med samme operatør under samtale, så ser ingen grunn til at man skal bli brutt selv om det er en annen operatør man bytter over til. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) *Oppdatert Post* Endret 11. april 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) *Oppdatert Post* Endret 11. april 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Noen som kan fylle ut dette skjemaet? Endret 13. april 2008 av RevelleR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå