Hitman2k Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hei folkens Jeg har kommet til level 13 lost woods der jeg må gå igenom sånne rosa tåke greir . Har komme til der jeg kan velge vei enten og gå til venster , høyre ,rett fram eller tilbake. Så står det hva veien vill gjøre eller noe sånt på di tavle greine ved statuen der. Men hvordan skal jeg gå i rekke følge for og komme til riktig vei ? Eller er det riktig sted og gå ? Takk for alle svar Hitman2k Endret 4. mars 2008 av Hitman2k Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg bare gikk random helt til jeg skjønte hvor veiene sendte meg, så jeg endte opp med å gå riktig ved bare å prøve meg fram, du skal vertfall komme fram til den kuppelen med den døra i. Da kommer du til en siste blokkering med fiender også kan du forlate skogen, men ikke uten å ta den jævla drage dama igjen. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det har med skyggene på søylene å gjøre. Du skal gå inn i de som har skyggen mot midten eller omvendt, husker ikke helt. En av de to i alle fall, du finner fort ut hvilken som er feil. Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Det har med skyggene på søylene å gjøre. Du skal gå inn i de som har skyggen mot midten eller omvendt, husker ikke helt. En av de to i alle fall, du finner fort ut hvilken som er feil. Ok jeg gikk der det var skygger som ser ut som 2 buer (rett fram ved søylen) . Så kom jeg tilbake til starten ved døra der jeg kom inn ved starten når du går igenom den kirka der. Skal jeg gå rett fram igen da eller til venstere eller høyere eller tilbake ? Endret 4. mars 2008 av Hitman2k Lenke til kommentar
virulence Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis skjermen ser ut som den gjorde i første bilde, er du på rett vei. Du gjør samme som sist, følger der bueskyggen(er det et ord?) peker. 2-3 av de der og du kommer til et nytt område. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Les skiltene. Du skal gå med skyggen i ryggen. Endret 4. mars 2008 av phunkie Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg fant det ut Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 en ting til.. hva F.. er det med saving systemet til dette spillet?? hver gang jeg starter spillet må jeg starte helt til begynelsen av det kapittelet jeg var på. enormt iriterende.. som nå idag feks. så måtte jeg starte 15min fra dær jeg var igår. kjedelig å måtte spille alt på nytt! Lenke til kommentar
Dalethion Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) en ting til..hva F.. er det med saving systemet til dette spillet?? hver gang jeg starter spillet må jeg starte helt til begynelsen av det kapittelet jeg var på. enormt iriterende.. som nå idag feks. så måtte jeg starte 15min fra dær jeg var igår. kjedelig å måtte spille alt på nytt! Det er bare sånn det er, synes det virker bra jeg. Endret 22. april 2008 av Dalethion Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 en ting til..hva F.. er det med saving systemet til dette spillet?? hver gang jeg starter spillet må jeg starte helt til begynelsen av det kapittelet jeg var på. enormt iriterende.. som nå idag feks. så måtte jeg starte 15min fra dær jeg var igår. kjedelig å måtte spille alt på nytt! Det er bare sånn det er, synes det virker bra jeg. virker bra??? nei det gjør det fa.. ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå