Legolin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei alle som gidder å ta seg tid til å lese Jeg har ett 8600M GT i min maskin det er i kombinasjon med Vista 64-Bit. Og jeg er ikke helt fornøyd med ytelsen jeg får ut av det. Er faktisk det som er flaskehalsen i maskinen min! Og etter jeg har prøvd noen drivere, så ser jeg at det er mye å hente! Jeg har fått alt fra 500 mer i 3d mark 06 til 100 mindre. Så jeg spør dere, hva er den beste driveren til mitt skjermkort? Den trenger ikke å være offisiell Men ta med en link. Mvh Martin Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 hehe, jeg har vært der, og jeg bruker den nyeste derfra akkurat nå... Men er som sagt ikke helt fornøyd Har prøvd Omegadrivers også.. Er det noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Omega drivere er vel for ATI kort? Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Nei! Han sluttet med ATI, og fokuserte sitt arbeid på nVidia, siden de hadde slikt overtak i laptopene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå