Henrikenn Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Heisann. Det har seg slik at jeg fikk en straff i 2005 pga ulovlig bilkjøring(Jeg var 15år). Straffen var en bot og sperrefrist på 6 mnd fra jeg fylte 18. Jeg flyte 18 rett før jul, og har rundt en 3 mnd igjen av sperrefristen. Jeg søkte like etter sperrefristen om jeg kunne få lov til å øvelseskjøre og kjøre med trafikkskolen. Svaret var ja, det fikk jeg lov til. Men så er spørsmålet, får jeg ta bilteorien når jeg har sperrefrist? Trafikkskolen lurte på akkurat det samme. MVH. Endret 4. mars 2008 av Henrikenn Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 nei det kan du ikke før sperrefristen går ut Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 nei det kan du ikke før sperrefristen går ut Trafikkskolen mente det samme. Men de mente også at det gikk ann å søke til BT om jeg fikk lov. Tror jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jeg er sikker, vært uten lappen 7 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå