Zemeckis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har vært fast ansatt hos firmaet jeg var lærling hos siden september 07 etter endt fagprøve og i forrige uke fikk jeg brev hvor det står at jeg skal på førstegangstjeneste i januar 09 hos luftforsvaret og har da ting jeg lurer på iom at jeg er i fast jobb. Blir vel i militæret i 9-12mnd og vil ta tape mye penger i 2009. Og da vil jeg jo ikke motta noe feripenger i 2010 jeg da(isåfall veldig lite). Man får jo ikke mnd lønn den mnd man får feriepenger, hvordan skal jeg da får betalt husleie og slike ting med da den mnd? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 du vil ikke kunne ta ferie året etter... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Har vært fast ansatt hos firmaet jeg var lærling hos siden september 07 etter endt fagprøve og i forrige uke fikk jeg brev hvor det står at jeg skal på førstegangstjeneste i januar 09 hos luftforsvaret og har da ting jeg lurer på iom at jeg er i fast jobb. Blir vel i militæret i 9-12mnd og vil ta tape mye penger i 2009. Og da vil jeg jo ikke motta noe feripenger i 2010 jeg da(isåfall veldig lite). Man får jo ikke mnd lønn den mnd man får feriepenger, hvordan skal jeg da får betalt husleie og slike ting med da den mnd? Herregud. Nesten som å blir lærling på nytt det, men lite ferie. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 yep det er dritkjipt, personlig håper jeg på å slippe militæret Lenke til kommentar
40mm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har vært fast ansatt hos firmaet jeg var lærling hos siden september 07 etter endt fagprøve og i forrige uke fikk jeg brev hvor det står at jeg skal på førstegangstjeneste i januar 09 hos luftforsvaret og har da ting jeg lurer på iom at jeg er i fast jobb. Blir vel i militæret i 9-12mnd og vil ta tape mye penger i 2009. Og da vil jeg jo ikke motta noe feripenger i 2010 jeg da(isåfall veldig lite). Man får jo ikke mnd lønn den mnd man får feriepenger, hvordan skal jeg da får betalt husleie og slike ting med da den mnd? Dimmepenger.... Og jobben vil jo være der når du kommer tilbake, så selv om du ikke får lønn den første måneden så vil dimmepengene være nok til å dekke leie og mat for en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå