Panter Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) En venn har kjøpt en HTC TyTN II og var ikke klar over at den kom i norsk versjon uten mulig for å endre. Han ønsker den i russisk eller engelsk språkdrakt. Jeg har søkt i denne laange tråden, men sto ingenting der. Det jeg har funnet ut er at - Htc på sine offisielle sider sier det ikke går ann å endre språk - På et annet forum påstås det at ved en hard reset så kan man få valget mellom flere språk, hvilke er ukjent - Man kan endre ROMen, men det er forbundet med en viss risiko, uten at jeg har satt meg mere inn i det foreløpig Kan noen være så greie å bekrefte, avkrefte eller komme med mere opplysninger om dette? Endret 4. mars 2008 av Panter Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Søk eller spørr på sida til xda-developers.com, der er det helt sikkert noen som kan hjelpe deg. Lykke til. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Takk for tipset, men jeg er veldig interessert i å høre om det er noen her som kan gi noen råd. Dersom f.eks det med resetting er korrekt så kanskje noen vet hvilke språk som er mulig å velge mellom? Anyone? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 For å endre språket på TyTN og Windows Mobile mobiler må du flashe ROM'en. Det er en viss risiko ja, og garantien vil ryke. Men så lenge du sitter deg inn i det, og leser masse, så vil det gå bra. Mer info om dette temaet, og ROM's, sjekk XDA-developers.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå