Znoken Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vet ikke om dette kun er et problem hos meg men prøver og sjekke her for og utelukke det....Sliter no jævlig med og få sjekket mailene mine...Sitter og venter på en mail fra banken som var sendt tidligere idag og det haster litt for meg og få denne opp...Får kun feilmelding på alle 5 mailkontoene mine som jeg har hos Ventelo og kommer heller ikke på siden til de...Har vært mye tull med mail serveren til Ventelo de siste månedene så nå gleder jeg meg bare og komme bort fra de i april/mai....De skriver jo aldri eller sjeldent på driftstatusen på websiden men det er nå heller ikke lett og komme inn på den da...Håper noen kan gi tilbakemelding om det er flere som sliter.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 testet https://privat.ventelo.no/webmail/src/login.php ?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vil bare råde alle til å styre unna ISPenes tilbud om E-mail. En del av disse ser ut til å ha unødvendig mye feil og nedetid. En annen ting er at man får større ulemper med å bytte ISP enn nødvendig. Selv bruker jeg gmail som er gratis, spamfri og har meget god oppetid. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det som egentlig er mest irriterende er Ventelos manglende oppdateringer på Driftsmeldinger.... Er nok enig med deg i det la7dfa.com når det gjelder mailkontoer......Heldigvis så er min tid hos Ventelo omme om 1-2 mnd for da går jeg over til fiber.... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Etter 2 dager med feil på mailen så greide de omsider og legge ut en notis om feilen på driftsmeldinger.....Feilen er forøvrig ikke fixet enda heller.....Dette er for dårlig igjen Ventelo.... Fra Ventelos driftsmeldinger... 5.3.2008 Fellesfeil på e-post. Vi har for tiden e-postproblemer, og våre kunder vil i den forbindelse oppleve forsinkelser og/eller påloggingsproblemer i perioder. Feilen er under utbedring. Estimert rettetid i løpet av dagen. Endret 5. mars 2008 av Znoken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå