saimon Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Min Håper dere ikke hater den xD Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Seriøst, førsteklasse på Gol VGS. Muahahaha, der har jeg gått media. Hvem har dere som lærer i MP? Endret 4. mars 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
saimon Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Seriøst, førsteklasse på Gol VGS. Muahahaha, der har jeg gått media. Hvem har dere som lærer i MP? En ny en som heter Katrine, og Rune hvis du husker han:P Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 OK, joda, husker Rune. Og Katrine er hu lille blonde fra Geilo? Over til filmen; jeg kjenner meg igjen kvalitetsmessig, tynn historie og ikke så teknisk bra filming heller. Men morro, det har man! Lenke til kommentar
saimon Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 OK, joda, husker Rune. Og Katrine er hu lille blonde fra Geilo? Over til filmen; jeg kjenner meg igjen kvalitetsmessig, tynn historie og ikke så teknisk bra filming heller. Men morro, det har man! hehe:P jepp:) Og ja, vel.. er vel ikke det beste arbeidet mitt xD Men artig:P Og skuespillet var jo bra:P Lenke til kommentar
Hallaa Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) fritt villt 3? hehe; Endret 31. oktober 2008 av Hallaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Den fikk meg i alle fall til å le. Genialt skuespill. Edit: Men for å komme med bittelitt kritikk: Kunne brukt noe annen musikk som passet, greit nok at de hadde en "Bad day", men passet ikke med den "fine" (nei, den er ikke fin men du skjønner hva jeg mener) sangen i en slik "skummel" situasjon. Endret 31. oktober 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor i alle dager har du funnet skuespillerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå