Gå til innhold

K850i eller KU990

Anbefalte innlegg

Står ovenfor samme valg selv og har bestilt LG etter og ha hatt SE i mange år.Kameralinsen til LG skal vistnok være utsatt da det ikke er deksel.Gleder meg til å sjekke designet og touchscreen. Noen påstår at touchscreen er utsatt i sol.Noen som har erfaring. Sjekk ut testen på TV2 hjelper deg. www.tv2.no/hjelper deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har K850i per dags dato. Er jo fornøyd med bildene, men er ganske fort blitt lei telefonen. Har nett trykket litt på KU990 og virker veldig bra. Kameraet er nok ikke så bra, men synes ikke det er stor forskjell. Ellers så er jo det dette at KU990 er mye bedre på video, og man har jo dette med touch skjerm. Design og har gjerne noe å si, og også der er KU990 en vinner. Jeg vuderer sterkt å bytte fra K850i til KU990 i dag. Eneste K850i er overlegen på er batteri. Men hvem trenger no bra batteri? I dagens samfunn trenger ikke mobilen å vare i mange dager før man lader den igjen!

Jeg ville anbefalt deg KU990 kontra K850i.

Lenke til kommentar

Jeg ville suverent tatt KU990, jeg har den selv og den er super. Kjøpte den og byttet ut min N95. Syns denne tar minst like bra bilder, og på video er den super. Stor skjerm og alt, utrolig digg mobil. Anbefales på det sterkeste.

Første gang jeg ladet Viewty, så holdt den en uke. Ja, en uke. Brukte litt kamera, så på litt på film og ellers vanlig bruk.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...