Ice.Man Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hei Vurderer å kjøpe ny telefon nå og har tittet på K850i og KU990, ønsker først og fremst en mobil med et godt kamera. I tillegg til til musikk mulighet(trenger ikke å være spesielt bra, først og fremst kamera som gjelder)og mulighet til minnekort på 8gb eller mer. Noen andre mobiler som kan passe annet enn K850i og KU990? Hvilken av disse anbefaller dere? Er det forresten noe vits å vente på C902i eller er det bare tull..? Endret 4. mars 2008 av Ice.Man Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eneste rådet jeg kan gi er å IKKE kjøpe mobil nå uten WiFi. Meningsløst! Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eneste rådet jeg kan gi er å IKKE kjøpe mobil nå uten WiFi. Meningsløst! Jeg har LG sin telefon og jeg er veldig fornøyd. Har tatt masse video og bilder og det er den beste kamera mobilen jeg har hatt. Den har ikke WiFi, men har hatt det før og for min del er det ikke så viktig. Hjemme så sitter jeg uansett på dataen, og er jeg ute så blir det litt Wap. WiFi ute er selvfølgelig bra, men de fleste steder er sikret, ellers må du betale for å få tilgang. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja vel. Jeg trenger rett og slett ikke å bruke telefonen "vanlig" mere. Så enkelt er det. Gratis er det også. Men for all del. Om noen har råd, så kjør på! Lenke til kommentar
thrill Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du kan jo lese disse testene: GSM Arena - Grand 5 megapixel shootout phoneArena - 5-megapixel GSM Cameraphone Comparison Q4 2007 Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skal du ha bra bilder, kjøp deg ett lite kompaktkamera! Lenke til kommentar
stianboy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 kjøp n82! uten tvil! kjempe kamera.. med god mp3 spiller.. tastene er litt uvant i starten.. men synts der er bra etter en stund! Lenke til kommentar
Ice.Man Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Eneste rådet jeg kan gi er å IKKE kjøpe mobil nå uten WiFi. Meningsløst! Føler ikke at jeg trenger WiFi, har bærbar pc som dekker det behovet. Kommer ikke til å være så mange steder jeg trenger WiFi hvor det er usikret nettverk.. Tror jeg Du kan jo lese disse testene:GSM Arena - Grand 5 megapixel shootout phoneArena - 5-megapixel GSM Cameraphone Comparison Q4 2007 Takk for linker skal lese testene nå! Skal du ha bra bilder, kjøp deg ett lite kompaktkamera! Kompaktkamera er uaktuelt.. Trenger ikke det, men ønsker allikevel en mobil som kan delvis erstatte et. kjøp n82! uten tvil! kjempe kamera.. med god mp3 spiller.. tastene er litt uvant i starten.. men synts der er bra etter en stund! Har egentlig ikke lyst på Nokia... Takk for svarene, men ingen som kan svare på hvem som er best av KU990 og K850i? Noen som har prøvd begge? Noen som har sammenlignet kameraene? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jaja. Sitt med kabel eller bluetooth og overfør bildene og filene. hehe. ..eller bare legge inn MiniServer og del alle filene på pc'ene dine med mobilen. Nei. Mobil uten WiFi e steinalder. Tro meg! Test nå en først og se isteden for å angre! Det er det eneste rådet jeg kan gi. Hvordan merker det er og sånt er helt uinteressant så lenge du ikke er "fanboi" av noe. *Edit: Leif. Endret 4. mars 2008 av t_k Lenke til kommentar
stianboy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eneste rådet jeg kan gi er å IKKE kjøpe mobil nå uten WiFi. Meningsløst! Føler ikke at jeg trenger WiFi, har bærbar pc som dekker det behovet. Kommer ikke til å være så mange steder jeg trenger WiFi hvor det er usikret nettverk.. Tror jeg Du kan jo lese disse testene:GSM Arena - Grand 5 megapixel shootout phoneArena - 5-megapixel GSM Cameraphone Comparison Q4 2007 Takk for linker skal lese testene nå! Skal du ha bra bilder, kjøp deg ett lite kompaktkamera! Kompaktkamera er uaktuelt.. Trenger ikke det, men ønsker allikevel en mobil som kan delvis erstatte et. kjøp n82! uten tvil! kjempe kamera.. med god mp3 spiller.. tastene er litt uvant i starten.. men synts der er bra etter en stund! Har egentlig ikke lyst på Nokia... Takk for svarene, men ingen som kan svare på hvem som er best av KU990 og K850i? Noen som har prøvd begge? Noen som har sammenlignet kameraene? hadde ikke så lysst på nokia jeg heller.. helt til ejg testet denne.. har alltid vært fan av SE.. men ikke etter jeg prøvde denne.. min neste tlf kommer nok til å bli en Nokia! n82 er en skikkelig god telefon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 K850i om du ønsker de beste bildene, KU990 om du vil ha den beste videoen Lenke til kommentar
Ice.Man Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 K850i om du ønsker de beste bildene, KU990 om du vil ha den beste videoen Det gjorde jo alt så mye enklere Ja takk begge deler Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) K850i om du ønsker de beste bildene, KU990 om du vil ha den beste videoen Det gjorde jo alt så mye enklere Ja takk begge deler Jeg synes bildene er bra nok til mitt bruk. Kan ta noen bilder og poste de her om du ønsker. Video er helt rå, uten tvil. Bedre kvalitet skal du lete lenge etter. Skrev det her i en annen tråd: Ingen tvil at telefonen tiltrekker folk. Bare i dag så la jeg merke til hun som satt ved siden av stirret på telefonen og flere andre som gikk forbi eller satt i nærheten. Ikke så rart, da designet er skikkelig bra og folk lurer vel på hvorfor jeg sitter og taster på skjermen i stedet for å trykke på tastene som ikke finnes. Endret 4. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Ice.Man Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Syntes telefonen ser kul ut, spesielt med berøringsskjermen.. Post gjerne noen bilder ja Primært fotokvalitet jeg er ute etter, men video er jo et stort pluss. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Syntes telefonen ser kul ut, spesielt med berøringsskjermen.. Post gjerne noen bilder ja Primært fotokvalitet jeg er ute etter, men video er jo et stort pluss. Her er noen bilder jeg tok i sted. Trykk på bilde for større Endret 5. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
Ice.Man Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Takk for bilder, får se hvilken telefon det blir.. Er enda ikke sikker men LGen ligger bra an Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei! Jeg har KU990 som jeg er strålende fornøyd med:) Ei jente i klassen har k850i og jeg må være ærlig og si at jeg ble enormt skuffet! Berøringsgreia på skjermen er dårlig(reagerer dårlig) Og søkeren på kameraet er dårligere enn på KU990.. Dessuten er jeg mektig lei av at du ikke ser forskjell på menyene på sony ericsson.. Triste greier rett og slett. Jeg gir deg kun ett råd; Kjøp Lg'en! Du vil bli underholdt;) Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 For meg stod det mellom IPhone eller LG sin telefon. Jeg valgte LG da den har touch og bra design som IPhone. Jeg ville har bra kvalitet på bildene og videoene, samtidig ha garanti så valget ble LG denne gangen Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Står det mellon disse to ville jeg gått for LG KU990. Enkelt og greit for den ser best ut, er overlegen på video og tar utrolig gode bilder (til mobil å være). Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 av disse 2 hadde jeg også gått for lg ku990 og det til tross for at jeg aldri har prøvd den k850 inponerte meg aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå