Gjest TG-Dukke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvor får jeg kjøpt en slik oppblåsbar knulledukke? Jeg sjekka kondomeriet uten hell, og google ga bare masse dritt også Trenger en før påskeferien! Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvor får jeg kjøpt en slik oppblåsbar knulledukke? Jeg sjekka kondomeriet uten hell, og google ga bare masse dritt også Trenger en før påskeferien! Da har du ikke sett skikkelig! Link: Dukker på kondomeriet Lenke til kommentar
Gjest TG-Dukke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 woops my bad finnes det seriøst ingen billigere enn den der? Skal ha den med på TG og legge den på madrassen min slik at det ser ut som noen sover der 24/7 med dyne over såklart... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 er det bare det du skal bruke den til? Lenke til kommentar
Gjest TG-Dukke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja faktisk Så slipper jeg det styret med å ha en eller annen feit gris liggende på madrassen min, ingen i verden kommer til å legge seg i en madrass der det allerede ser ut som det ligger noen Har en dukke fra før. Er en dobbeltseng madrass det her, derfor jeg trenger 2 Lenke til kommentar
Brulf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hehe, kjøper ikke den historien helt , tror du har andre planer Lenke til kommentar
Gjest TG-Dukke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er faktisk seriøst Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 finnes det seriøst ingen billigere enn den der? De har jo en til 299 der. Grisebillig! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er faktisk seriøst Hvorfor poster du da som annonym om det bare er på kødd? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 kanskje fordi han er en dirty liten gutt : P men de hadde jo billigere en de til 1000+ der da, du kan jo også bare ta med deg en hau med puter og legge de der og en parykk og en vannmelon Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kan man bare ta seg en madrass og gi faen i hvem som eier den på TG? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eg kjøper historien. Har vært på TG og har sett trikset før. Men i etterkant skal eg vedde litt på at fristelsen tar over... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvor skal du gjøre av dukkene mens du sover da? ligge oppå dem da eller? Ser litt teit ut om de ligger ved siden av senga og da! :!: Lenke til kommentar
KrabiKrabong Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Eg kjøper historien. Har vært på TG og har sett trikset før. Men i etterkant skal eg vedde litt på at fristelsen tar over... Fristelsen? kødder du? det er en svær gummidukke med luft i.. skaff dere dame. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja faktisk Så slipper jeg det styret med å ha en eller annen feit gris liggende på madrassen min, ingen i verden kommer til å legge seg i en madrass der det allerede ser ut som det ligger noen Har en dukke fra før. Er en dobbeltseng madrass det her, derfor jeg trenger 2 Eit uheldig scenario: Den feite grisen finn ut kva som faktisk ligg under der og tar seg ei lita hyrdestund med den så det er klissete og ekkelt når du skal legge deg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fristelsen? kødder du? det er en svær gummidukke med luft i.. skaff dere dame. Onanerer du aldri? Lenke til kommentar
KrabiKrabong Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Fristelsen? kødder du? det er en svær gummidukke med luft i.. skaff dere dame. Onanerer du aldri? Hehe jo selvsagt. Enten med dama eller alene. Aldri sammen med en gummidukke da. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Send meg en PM viss du er intressert i en Sau. Det er litt synd og gi henne bort. Fikk hun oss min kompis for 2 år siden i Julegave. Ta sauen min. Passer sikkert bra i dobbelsoveposen din... Endret 4. mars 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og den er...eh brukt?? ekkelt Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og den er...eh brukt?? ekkelt hehe var akkurat det jeg tenkte og WTF?! SAU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg