elimin8r Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ATI radeon 9700 pro jeller så jævlig !!!!!noen som er enige?????? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Søttter deg FULLT UT!!!!!!!!!! Eneste minus jeg kommer på ang. ATi, er driverne. Der har de hatt noen FÅ problemer, eller ATi RULES!!!!!!!!!! Ingen over Ingen ved siden av Mange under Lenke til kommentar
gixer Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 IKKE BRUK CAPS OG SÅ MANGE UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 IKKE BRUK CAPS OG SÅ MANGE UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!! Eg banner vel ikkje? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Nei, men det er uhøflig. Det regnes som roping. Trenger ikke å rope, vet du. :wink: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg er nesten enig, men synes ati r9700 ikke pro gir mye mer for pengene. nvidia har bedre dirvere, men til gjengjeld er de elendige med AF påskrudd, noe som har mye å si for bildekvaliteten. der ruler ati! Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 IKKE BRUK CAPS OG SÅ MANGE UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!! Hva er CAPS? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 IKKE BRUK CAPS OG SÅ MANGE UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!! Hva er CAPS? Caps Lock Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 IKKE BRUK CAPS OG SÅ MANGE UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!! Alltid må det komme en eller annen idiot å kommentere andres skrivevaner. Er det noen som skulle hatt noe å si, så er det moderatorene. Ingen andre. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvorfor det? kan ikke alle stå får å si klart i fra til andre hva som er generelt akseptert? det synes i hvertfall jeg å det gjør jo jobben til opene lettere og. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvorfor det? kan ikke alle stå får å si klart i fra til andre hva som er generelt akseptert? det synes i hvertfall jeg å det gjør jo jobben til opene lettere og. Sikkert greit hvis man sier fra på en ordentlig måte, men å si fra på denne måten IKKE BRUK CAPS OG SÅ MANGE UTROPSTEGN!!!!!!!!!!!! er vel ikke akkurat nødvendig. Lite lurt å klage på noens oppførsel ved å oppføre seg likt. Lenke til kommentar
ArdulanZe Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ATI er bra det, men det er jaggu mye tull med de kortene også. Sett inn et Geforce kort og alt virker med en gang. Må jo omtrent kjøpe ny pc for å få radeon kort til å virke noen ganger da. Har ennå ikke fått mitt til å virke ennå....tragisk spør du meg!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå