avtrekkeren Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skrev for vel ca 2 uker siden en anmeldelse av kabinettet Antec P182. Denne har ennå ikke kommet på trykk. Ble den avvist fordi jeg ikke likte kabinettet, eller tar det generelt bare veldig lang tid? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 virker som om de ikke tar litt negative kritikker seriøst, selv skrev jeg det jeg selv vil karakterisere som en saklig kritikk av Microplex, men den ble aldri publisert, forteller i alle fall meg at produkt/webshopguiden ikke er til å stole på. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Dersom mitt review er slettet er vel dette på grensen til korrupsjon. Kabinettet får kjempeskryt i testen fra HW.no (som var grunnen til at jeg kjøpte det), noe jeg har angret bittert på da kabinettet etter min mening overhodet ikke er så bra som det påstsås, og hvis da negative reviews blir slettet i tillegg, så virker det som om noen har fått betalt i denne saken her. Jeg TROR ikke det. Men at man blir mistenksom er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 det er i alle fall mitt intrykk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 De kan ihvertfall legge dem ut, så kan heller folk klage på dem hvis de syntes de er missledende. Prisguiden er ett kjempeverktøy som jeg bruker close-to-hele tiden og derfor vil ha så mye autentitet som mulig fra! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tja, jeg måtte skrive to ganger anmeldelse av en NAS, qnap 109 føer den kom på trykk. Prøvde samtidig å legge inn en karakter på Netonnet ved disse anledningene, men kom aldri på trykk. Så ja, prisguiden og karaktersystemet har etter mine erfaringer hvor bare 25% ble lagt inn en alvorlig svakhet en eller annen plass. I beste fall er det et lykkespill om alle erfaringer er kommet med, både positive og negative, i prisguiden. Ga forresten Netonnet en 5'er med begrunnelsen rask og rimelig. Jeg gir av prinsipp ikke maks karaktert til websjapper før jeg har hatt en eventuell reklamasjonssak med de. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Mulig å få en tilbakemelding fra de som styrer med dette? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 *venter i spenning* Lenke til kommentar
gwh Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Flere som venter i spenning...... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Finner det meget merkelig at ingen fra HW.no har sett denne tråden. Hvorfor unngår dere å svare egentlig? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 et ubehagelig spørsmål tenker jeg, beviser i alle fall i mine øyne at produktguiden, prisguiden og webshopguiden ikke er til å stole på Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hei! Har du oppgitt e-post adresse når du la inn brukererfaringen? Hvis ikke blir den slettet, da det er påkrevd at du legger inn en e-post adresse. Det er jeg som sitter og godkjenner brukererfaringer, unntatt gamers, og jeg kan si med hånden på hjertet at vi har aldri sensurert noen for deres meninger. Hva skulle vi få godt ut av det? Det er ikke slik at vi mottar en sum fra produsentene for å holde negative brukererfaringer utenfor prisguiden Dersom en brukererfaring lever opp til kravene, blir den godkjent. Kriteriene er som følger: Leser må ha prøvd produktet selv Erfaringen skal være om selve produktet, ikke om butikken eller produsenten Erfaringen må være til hjelp for andre brukere Erfaringen må være begrunnet Prøv å være nøktern og objektiv Unngå dårlig språk, banneord, m.v. Oppgi korrekt navn og epost Mvh Marius Endret 11. mars 2008 av dimdal Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Ja, jeg la inn epost-adresse (samme epost som denne kontoen er registrert på). Men det er jo tydeligvis flere som har hatt problemer med å få godkjent brukeranmeldelser. (edit: og når man ser på enkelte av anmeldelsene som slipper igjennom så virker ikke nåløyet så veldig lite - min var da vitterlig godt begrunnet, godt satt opp, kategorisert og forklart). Endret 13. mars 2008 av KriFos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå