HDMI Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Heisan Har et litt merkelig problem. Når jeg setter i strømmen på min nye D-Link Gigabit-switch så får jeg store forstyrrelser på tv'en. Tv'en får kabel-tv signal gjennom en RG-6 coax. Det trenger heller ikke å sitte noen nettverkskabler i switchen. Den beste plasseringen av switchen er dessverre 40 cm fra coax-kabelen. Når jeg flytter den litt lenger unna blir det litt bedre, men forstyrrelsene er der ennå. Er det noen som har vært borti dette før. Evt har noen løsning på dette bortsett å flytte switchen for langt unna? Det er en del nettverkskabler som går inn der og alle kabler er lagt opp. Selvfølgelig før jeg hadde tv'en og switchen på samtidig. Mvh HDMI Lenke til kommentar
oizann Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Merkelig problem,kanskje det er noe feil på selve strøm uttaket du bruker?eller adapteren til D-Linken? Prøvd med en skjøteledning? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er ikke så uvanlig at switcher støyer LINK. Hvis boksen er laget i plast vil den stråle mere enn en metallboks. Lenke til kommentar
HDMI Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Det var noe dritt. Finnes det noe test over hvilke switcher som er verre enn andre eller er dette ren lotto? Har en Jensen 10/100 switch og den støyer ikke i det hele tatt. Dette endte opp med et lite problem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tviler på det finnes så mange tester på sånt. Prøv å pakke den inn i alu-folie og se om det hjelper. Pass på at du ikke blokkerer evt ventilasjon totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå