OPL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Får ikke farger på tv'n på denne kabelen, viste egentlig dette før jeg kjøpte den men hvordan kan jeg fikse det ? Har et nvidia skjermkort Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 enden som du har i tv'n setter du i skjermkortet, enden du har i skjermkortet setter du i tv'n Lenke til kommentar
OPL Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 men den enden som sitter i tv'n er scart Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det kommer som regel av at TV ikke har S-Video inngang, eller at S-Video ikke er slått på i TV menyen. Da er en S-Video utgang koblet til en kompositt inngang, og det gir sort-hvitt. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 nå har jeg prøvd og gå inn i nvidia kontrollpanel og stille på ntsc eller pal. Hvis jeg bruker ntsc så får jeg ikke farger men hvis jeg setter på pal så får jeg farger men da flimrer det over tv skjermen. Noen som vet hvordan jeg fikser dette ? Lenke til kommentar
Tigergutt13 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 men da flimrer det over tv skjermen. Noen som vet hvordan jeg fikser dette ? Vet ikke helt sikkert. Men jeg jeg mener at du må fikse frekvensen i videokortet. Den må stemme over ens med frekvensene som TV-en takler. 50Hz el.100Hz ???? I brukermanualen til TV-en står det sikkert noe om det. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bump Har samme problem...får ikke fargebilde med s-video kabel med over gang til scart... Har ikke s-video igang på tven men har det på pcen. Er det noen annen mulighet til og få fargebilde? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Sikker at dere har riktig AV kanal? Det finnes en kanal som vil vise bildet i sort/hvit, og en annen i farge. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Den en heter AV-1 og er svart-hvit. Den andre heter F-AV og da blir skjermen bare lilla. Den tredje heter RGB og har litt tegn av rødt i bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå