EinarEriksen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Einar Eriksen har testet de fleste, og blir like skuffet hver gang. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor skal man unngå trådløse hodesett? Stråling? Dårlig frekvens lyder? batteri? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hodesett har en mini atomreaktor som stråler serru Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor skal man unngå trådløse hodesett?Stråling? Dårlig frekvens lyder? batteri? Leste du artikkelen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har tenkt på de siste dagene om jeg skal investere i et trådløst headset men har vært litt i tvil, hva kommer til og irritere meg mest? Ledninger som surrer seg sammen og bare er i veien. Dårlig lyd kvalitet på et trådløst headset. Måtte huske og lade både telefon og headset. ..skal teste et 'Plantronics Pulsar 590E' om litt, får se hva jeg syntes etter det Lenke til kommentar
tecnic Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blir interessant å høre hva andre en artikkelforfatter mener også. God lyd er jo viktig. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) nå er ikke jeg mediafil, så for meg funker det helt fint med jabra BT8010. og for meg oppveier det å slippe å knote med ledninger (brukte settet som fulgte med mobilen en stund, snakk om ledningspagetti) potensielt dårligere lyd. forøvrig: http://www.engadget.com/2008/03/03/audioph...ster-cable-and/ Endret 4. mars 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
iAlex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Verdt å nevne er vel også hvor upraktisk det er å bruke trådløst hodesett til å høre på musikk for oss som er ute på flytur ofte.. jeg glemte å tenke på det fram til jeg skulle ut å fly. Da ble det ikke mye musikk.. Søren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Og i HjemmePC skrev de at trådløse headsett var noe av det nye og gode i 2008 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Verdt å nevne er vel også hvor upraktisk det er å bruke trådløst hodesett til å høre på musikk for oss som er ute på flytur ofte.. jeg glemte å tenke på det fram til jeg skulle ut å fly. Da ble det ikke mye musikk.. Søren! enda en grunn til å holde seg på bakken? pokker og, få fortgang i planene om høyhastighetstog sier nå jeg! Lenke til kommentar
Hausen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei.Har selv en Nokia - BH-501 Bluetooth Headset som jeg bruker på treningsenteret. Vil bare si at jeg er kjempefornøyd. Er veldig deiig å ikke ha ledningene der, og lyden ikke så aller verst, god nok lyd for meg i alle fall. Hakker innimellom, men det kan jeg leve med. Vil ihverfall ikke gå tilbake til ledingen Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har Sony Ericsson HBH-DS200 som gjør at jeg kan bruke egne hodetelefoner. Jeg bruker de som fulgte med SE Walkman-mobilen min som er de beste øreproppene eg har prøvd (ikke de som følger med DS200), og det funker helt bra. Får jo selvfølgelig bedre lyd med ledning, men etter å ha brukt denne i en stund og vent meg til lyden så er det absolutt godkjent. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Helt enig med Swome. Har samme headset selv og er kjempefornøyd. Lyden holder i bøtter og spann til mitt bruk, også er det befriende å slippe ledninger. Trenger faktisk ikke å ta opp telefonen i det hele tatt lenger, siden jeg styrer lyd og bytter låter med Sony Ericsson-klokken min. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Verdt å nevne er vel også hvor upraktisk det er å bruke trådløst hodesett til å høre på musikk for oss som er ute på flytur ofte.. jeg glemte å tenke på det fram til jeg skulle ut å fly. Da ble det ikke mye musikk.. Søren! Hvorfor kan man ikke bruke de på fly ? Er det ikke lov med bluetooth på fly? Eller blir det for mye forstyrrelser for dem ? Endret 4. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor kan man ikke bruke de på fly ? Er det ikke lov med bluetooth på fly? Eller blir det for mye forstyrrelser for dem ? Fordi hvis det er andre som bruker (samme?) trådløse hodesett kan man få deres musikk i stedet. Eller noe sånt ... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hvorfor skal man unngå trådløse hodesett?Stråling? Dårlig frekvens lyder? batteri? Fordi det har blitt oppdaget at alle trådløse headset inneholder noe rare ukjente deler i, og ifølge tester utført av Mulder og Scully kan delene lage syntetiske hjernebølger og koble opp mot våre hjerner for å ta over kroppene våre. Det er et stor forsøk på å ta over verden. Men etter en nyere forskring utført av "StarFleet Command" dreier det seg om ALT TRÅDLØSET. Det er derfor du ser så mye trådløse enheter rundt deg de siste årene!! LØP TIL FJELLS!!! :ph34r: Endret 4. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
DaggyBarlander Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor kan man ikke bruke de på fly ? Er det ikke lov med bluetooth på fly? Eller blir det for mye forstyrrelser for dem ? Fordi hvis det er andre som bruker (samme?) trådløse hodesett kan man få deres musikk i stedet. Eller noe sånt ... Den var da underlig. Slikt kan vel skje på bussen. Det er vel hellerregelen om at bruk av sendere eller mottakere ikke er lov, og bluetooth er jo det på sin måte. Mobiler må jo settes i flyprofil, og min nokiatelefon blokkerer i hvertfall bluetooth når den står i flymodus. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Helt enig i alt dette som blir nevnt i denne artikkelen. Trådløse hodesett var i teorien veldig flott, siden det ikke trengte ledning, men stereo over blåtann gjorde at denne gode ideen ble ødelagt. Tviler på at noen produsenter kommer til å lage gode trådløse hodesett innen 2 år. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hadde samme møkkalyden som er beskrevet i artikkelen, helt til jeg lekte litt i registry på telefon min (HTC S710). Voila! Herlig lydkvalitet! Ingen skurrete diskant, og ellers bare godlyd Endret 4. mars 2008 av schlinkey Lenke til kommentar
MOTORAZR Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hmmm, Jabra-hodesettet mitt funker for meg. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg