Haganeset Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Beklager å dra opp litt gammel tråd, men måtte bare skrive at jeg også har fått lærlingplass i StatoilHydro Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Gratulerer. I hvilket fag? Dere begynner vel neste uke også? Endret 28. august 2008 av mattjin Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Takk, Industrimekaniker Ja, begynner på mandag.. Lenke til kommentar
oyvind93 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Haha gammel trå Skal kanskje på intervju med Statoil som kjemiprosess lærling. Noen som vet hva de spør om, og hva jeg burde si på intervjuet ? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Spør om alt mulig fra om du drikker alkohol til hvor du ser deg selv om 5 år.. Hvorfor de bør ansette deg ++. Så et par faglige spørsmål. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dem er egentlig mest opptatt av hva du gjør på fritid og hvordan du er som person! Jeg var nervøs før intervjuet i 2008, men etter å ha vært inne hos dem i 10 min så gikk det egentlig av seg selv.. Vi hadde også en praktisk øvelse som vi gjorde foran dem. Vær ærlig og ikke legg på deg egenskaper du ikke har! Lykke til Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som har vært borti læreplass her i kontor- og administrasjon? Sendte søknad her om dagen. Mange søkere? Lett å få plass osv? Har fått et inntrykk av at det er få som søker læreplass i kontor- og administrasjon rundt forbi når blandt annet forsvaret ikke fyller opp alle læreplassene sine engang innen dette faget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå