elektroboy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har sopp på penisen, rundt penishodet. Er det farlig? Har hatt det rundt 3 uker nå, og jeg har ikke knulla med noen jenter før. Men hva kan jeg ha fått det av ? Er 16 år. Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Xaphor Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ehhm .. Dette kan føre til at du blir inkompetent i dette "området" etter en stund. Jeg er lege, så jeg vet en del om dette! Oppsøk lege MED EN GANG! Foreslår til Moderator at dette emnet legges ned, med tanke på at emnelager har fått svar på spørsmål, et spørsmål som KUN har ett svar. Se ovenfor. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kan man bli lege når man er født i 1995?? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Da har det norske helse vesenet et problem Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ehhm .. Dette kan føre til at du blir inkompetent i dette "området" etter en stund.Jeg er lege, så jeg vet en del om dette! Oppsøk lege MED EN GANG! Foreslår til Moderator at dette emnet legges ned, med tanke på at emnelager har fått svar på spørsmål, et spørsmål som KUN har ett svar. Se ovenfor. En inkompetent penis? :!: Voksen du er. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tråden stenges grunnet dobbelposting. Den andre tråden med de seriøse svarene får leve. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg