Gjest Guest_per_* Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Emne sier vell det meste... Jeg begynner å bli lei av at jeg aldri får det til å klaffe... og det er plagsomt, fordi kompiser etc tror jeg er homse... fordi jeg aldri har dame :/ Noe jeg selvsagt vet jeg ikke er, fordi jeg har havna i senga flere ganger med ei... og ja den reiser seg av henne... men går ikke å skryter av, blant annet fordi jeg har følt meg brukt til tider :/ Har ett forhold bak meg, ikke noe seriøst.... da var jeg 17år og det varte i 1mnd pågrunn av distangse blant annet... Samt at jeg ikke takla ei som bryde seg mer om å sitte forran dataen enn å finne på ting sammen med meg når jeg først var der.... Jeg er heller ingen storfester... fordi ting bruker som regel å gå galt så mister liksom litt piffen... jeg finner meg ei og vi har det bra til og med dagen etter og dagen etter da.... også vill hu som regel ha sex eller noe i den duren å ja jeg blir med på(så dum som jeg er)... også ender det opp med at hu sier at hu ikke er intrisert i forhold, eller noe i den duren..... Og av de jenten jeg henger mye med syns de det er rart at jeg er singel, fordi de mener jeg er ekstremt snill, romatisk, pen, søt +++++ det stopper liksom ikke... Og det får jeg som regel vite av nye jeg blir kjent med også. Men jeg savner det å ha noen, slik som så og si alle kompisene mine har og har hatt opp igjenom tia. For de har hatt det så utrolig bra og jeg føler at jeg bare har kasta bort tia mi.... Har liksom aldri hatt noen som har sakt at de var forelska i meg, eller glad i meg på den måten... Trenger noen råd... For å holde motet oppe... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hun er der ute et sted. Bare ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sånn var jeg også... Fikk høre at jeg var av den attraktive typen, men selv om jeg prøvde å flørte litt med noen så fikk jeg aldri en skikkelig respons. Men bæm plutselig kome det en og nå er jeg i mitt andre forhold og har det toppers. Og av de jenten jeg henger mye med syns de det er rart at jeg er singel, fordi de mener jeg er ekstremt snill, romatisk, pen, søt +++++ det stopper liksom ikke...Og det får jeg som regel vite av nye jeg blir kjent med også. De vil ikke ha sånne når de er unge. Da vil de fleste ha de som er spennende, spontane osv osv... Men etterhvert i livet så får jeg fått inntrykket av at de liker sånne som oss Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Snill og grei, det kommer du ikke langt med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Per_* Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Snill og grei, det kommer du ikke langt med https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 Som jeg sa tidligere har jeg ikke noe problem med å få meg ei dame der og da... men får det aldri til å klaffe, og føler at jeg bare blir brukt... når damer dagen etterpå eller senere sier til meg at jeg/vi skal late som det aldri har sjedd, at det aldri kan bli noe etc... Jeg forelska meg for første gang i ei i November sia ungdomskolen. Alt gikk også bra, til hu plutslig sa dagen etterpå at hu ikke var klar for noe forhold etc... også ga hu besjed om at hu var avhengi av vennen rundt seg etc. Men det er jo jeg å... samt at jeg fikk høre noen unnskyldninger senere som jeg ikke helt sjønte noen ting av... det gjore heller ikke kompisene mine, og sa jeg måtte komme over den tøsa der... hu brukte meg bare fikk jeg høre... slikt som dette skjedd flere ganger :/ og jeg har skaffet meg damer både på fest og i edru tilstand... det er null stress men greier aldri å få det til å bli ett forhold Og det er det jeg savner... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Per_* Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 er foresten 20... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Studer PUA og du kommer til å skjønne hvorfor du ikke faste forhold Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 PUA har vel veldig lite om langvarige faste forhold. Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) -_- Endret 1. juni 2008 av WakeMe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Som jeg sa tidligere har jeg ikke noe problem med å få meg ei dame der og da... men får det aldri til å klaffe, og føler at jeg bare blir brukt... når damer dagen etterpå eller senere sier til meg at jeg/vi skal late som det aldri har sjedd, at det aldri kan bli noe etc... Han får seg damer, problemet er at han ikke klarer å holde på de. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Som jeg sa tidligere har jeg ikke noe problem med å få meg ei dame der og da... men får det aldri til å klaffe, og føler at jeg bare blir brukt... når damer dagen etterpå eller senere sier til meg at jeg/vi skal late som det aldri har sjedd, at det aldri kan bli noe etc... Han får seg damer, problemet er at han ikke klarer å holde på de. Allright, for å røske litt opp i støvet her. Etter som jeg har skjønt lider trådstarter av AFC (Avarage frustated chump) syndrom. Han klarer å skape attraction med damene og får dem til sengs, men når de blir kjent med han viser han ikke nok "value/verdi" så de trekker seg unna. Jeg mistenker han for å være en fyr som ser ganske bra ut og har utseendet på sin side, men når det kommer til personligheten er han litt for snill og vill alle bare vel, setter jentene høyere enn seg selv og taper dermed verdi. Han sier jo selv at jenter sier han er så snill og grei, dette er som regel ikke så bra som det høres ut. Til trådstarter, les på PUA stoff, tror ikke det skal så mye til for at du klarer å holde på de du møter. Det er som regel den enkleste delen, mens å få dem til sengs er det som er vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå