WiiBoy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei Jeg er relativt stor av størrelse og har et ganske brukbart armspenn. Dette medfører at jeg, i kampens hete, ofte river nunchucken ut av hånden når jeg feks bokser. Finnes det en forlenger til ledningen eller en trådløs nunchuck? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Det kommer (tror ikke den er ute enda) en trådløs nunchuck. EDIT: Se her, ja. Uoriginal, vet ikke om det kommer en original, da. Endret 4. mars 2008 av Knewt Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det kommer (tror ikke den er ute enda) en trådløs nunchuck. EDIT: Se her, ja. Uoriginal, vet ikke om det kommer en original, da. Den så veldig uoriginal ut. Det kommer (tror ikke den er ute enda) en trådløs nunchuck. EDIT: Se her, ja. Uoriginal, vet ikke om det kommer en original, da. Den så veldig uoriginal ut. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er den, og det skrev jeg. Er Nyko som har laget den. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du skrev du ikke hvar sikker før du endret posten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men jeg endret før du postet din post om at den så uoriginal ut. Nærmere bestemt 19 timer før du skrev din post, skrev jeg at den var uoriginal. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Det finnes forlengelseskabler, her er f.eks en fra ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå