[email protected] Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Beklager overskriften... Problemet er som følger: Jeg har en masse filmer på PC-en, i VLC format. Jeg har brukt videora converter til å overføre dem til iTunes. Plutselig virker det ikke lenger! Hver gang står det bare at det er en feil, og at filmen ikke kunne overføres til iTunes. Det rare er at filmene som er i AVI format virker, imens de som er i mp4 IKKE virker! Men når jeg konverterer får jeg altså denne beskjeden. Men så kommer jeg over til spørsmål to. Når boksen med beskjed om at konverteringen mislyktes, kommer det opp en ny boks med beskjed om at diskplassen på C er lav, og at jeg må fjerne unødige filer. Jeg trykket på disk cleanup, og den fjernet noen greier, og jeg fikk tilbake 3GB. Etter det står alle dokumenter(og C driven selv) med skrift i blått. Konvertering av videoer virker fremdeles ikke. Og jeg får heller ikke dratt filmene direkte til iTunes. Hva er det som skjer? Kan noen hjelpe meg til tross for surrete forklaring? Værsåsnill! Endret 4. mars 2008 av Maggis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå