haalo Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Den så allerede død ut. Så i hvert fall ikke ekte ut. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jepp. cFc Hva med å se filmen først? Valpen var allerede død. http://www.youtube.com/watch?v=N0xjY-4CMdI Som jeg sa https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10699066 Og sjekk filmen. En død hund/katt når den blir holdt sånn, den krummer ikke ryggen, holder framføttene og bakbeina oppunder seg! Og at den ikke lager lyd når de henger slik er heller ikke så merkelig, da det meste av skinn presser mot strupehode. Og ref til å drepe folk i krig osv.. Da er det snakk om å drepe eller bli drept. Noen som husker de amerikanerne som mishandla irakere (hvis jeg ikke husker feil) i fengsel? Er og like ille, dog om noen kanskje fortjente det. Man gjør ikke slikt mot noen som ikke kan forsvare seg! Endret 4. mars 2008 av KenBjork Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hva med å se filmen først? Valpen var allerede død. http://www.youtube.com/watch?v=N0xjY-4CMdI Er rimelig vankelig utifra det lille klippet der å se om den er død eller ikke.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor så viktig at det er amerikanske soldater? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Folk som dreper dyr slikt bør straffes med døden. Ja! da kommer jo dyra tilbake i live! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis du mener det jeg sa, blant anna.. Noen som husker de amerikanerne som mishandla irakere (hvis jeg ikke husker feil) i fengsel? Så er ikke det poenget, episoden jeg huska som var poenget. Poenget: Man gjør ikke slikt mot noen som ikke kan forsvare seg! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor så viktig at det er amerikanske soldater? Sikkert fordi de amerikanske soldatene kommer fra et sivilisert land; der folket forventer at soldatene deres ikke dreper uskyldige dyr unødvendig? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som husker de norske soldatene som skjøt hundene i kosovo? Det var oppdraget deres å skyte hunder. Løshundene i Kosovo hadde på det verste drept en småjente. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor så viktig at det er amerikanske soldater? Sikkert fordi de amerikanske soldatene kommer fra et sivilisert land; der folket forventer at soldatene deres ikke dreper uskyldige dyr unødvendig? Hvem sier at det er unødvendig? I mange år veltet hvalene skipene våres, blant annet norske skip. Dyreverdenen må hevnes! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Noen som husker de norske soldatene som skjøt hundene i kosovo? Det var oppdraget deres å skyte hunder. Løshundene i Kosovo hadde på det verste drept en småjente. Nå "glemmer" du vel endel momenter. Bla. annet skjøt de bikkjer som stod i bånd inne på private gårdsplasser, ei annen bikkje bindt utenfor et hus, ble daglig og systematisk sprayet med pepperspray når soldatene (fra Telemarksbataljonen) passerte. Svina hadde selv filmet det som vi husker. "-Hunden ble sprayet gang på gang på gang, i nesten ett år, så etter hvert klikka det for den når den så soldater." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=215556 -- "Etter at soldatene har konstatert at hunden ligger død i en blodpøl foran hundehuset, smiler og ler de på videoen. De er åpenbart fornøyd med egen innsats." http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=215399 Endret 4. mars 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvem sier at det er unødvendig? I mange år veltet hvalene skipene våres, blant annet norske skip. Dyreverdenen må hevnes! Hvorfor? Dyreverdenen lærer ingenting av hevn. Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere er faen meg en gjeng med pinglete feminime rumperyttere av laveste rang! Man får jo håpe for din del at innlegget ditt skrives fra en militær pc i et krigsområde, "Rambo". Ville tatt seg ytterst dårlig ut om det viste seg at skribenten ikke er mer enn en sofakriger; da det ville plassert vedkommende i grupperingen nevnt i sitatet. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sjokkvideo? Det var ikke mye sjokkerende i den filmsnutten. Det sjokkerende er vel at saken strekker seg lenger en lokalavisa .. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Så en kommentar på youtube, som passet veldig fint. "Kanskje ikke hunden var ekte, men alle barna han har drept var ekte" Endret 5. mars 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, for alle Norske soldater i Afghanistan har jo drept unger de óg. Det er jo helt vanlig det som soldat i et ørkenland. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Noen som husker de norske soldatene som skjøt hundene i kosovo? Det var oppdraget deres å skyte hunder. Løshundene i Kosovo hadde på det verste drept en småjente. Nå "glemmer" du vel endel momenter. Jeg sa ikke at de gjorde oppdraget helt tilfredsstillende og at det ikke var kritikkverdige forhold. Men da denne saken ble kjent og ble diskutert kan jeg ikke huske at noen nevnte at det faktisk var oppdraget deres å avlive bikkjer. Det ble vel "glemt" slik at det skulle se ut som om soldatene drepte alle dyrene bare for gøy. Endret 5. mars 2008 av T.F.T Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og det inkluderer å avlive bikkjer som står bundet utenfor hus? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og det inkluderer å avlive bikkjer som står bundet utenfor hus? Vel jeg har jo aldri tilbrakt tid i Kosovo selv, men jeg har lest at styrken en eller flere ganger ble spurt av hundeeiere om de kunne skyte bikkja i bakgården. Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hva med å se filmen først? Valpen var allerede død. http://www.youtube.com/watch?v=N0xjY-4CMdI Tror egentlig mer på denne påstanden! Men igjen så kan det jo være at den ikke var fake! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og det inkluderer å avlive bikkjer som står bundet utenfor hus? Vel jeg har jo aldri tilbrakt tid i Kosovo selv, men jeg har lest at styrken en eller flere ganger ble spurt av hundeeiere om de kunne skyte bikkja i bakgården. De hadde ett mistenkelig behov for å få bikkja si skutt? Den som stod bundet til huset sitt? Sjansen for det er vel såpass liten at det er håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå