Paal_ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har en Sony Ericsson K610i som begynner å fungere dårlig. Noen ganger mister den dekningen og andre ganger skrur den seg av uten grunn. Har hatt denne i under et år og vurderer å klage på den. Hva kan jeg egentlig få ut av å klage på den? "Problemet" er at jeg har kjøpt den i Telenors nettbutikk med bindingstid. Betalte vel noe sånt som 99kr for den og da hjelper det lite å få tilbake de i alle fall... Hvor mye har jeg egentlig krav på hvis det går så langt at jeg må få pengene tilbake? Det jeg kjøpte den for? Mobilens verdi? Eller noe annet? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det blir nokk reperasjon, det hørtes ut som en vanlig softwarefeil. Du må nokk ringe dem, forklare situasjonen å få vite hvor du skal sende den. Det er ikke slik at det byttes ny tlf/ gir pengene tilbake etter så lang tid. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Det eneste du egentlig har krav på er at de sender den på service. Og du kan krever en låne telefon dersom det tar mer en 7 dager. edit: Noen som har erfaring med lånetelefoner fra nettbutikker? ...får man det? Endret 4. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå