Insomniac Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Skal ha meg nytt skjermkort. Seff kommer det alltid noe nytt, men nå er det noe virkelig i siget føler jeg. Iogmed geforce FX og Radeon 9900 som kommer om et par ukers tid. Hva er best for meg? Vektlegger pris, ytelse og tv-utgang (går det an å få DVD-kvalitet på denne?). Går det framdeles an å modde radeon 9500pro til 9700 kort, og hvordan kan jeg forsikre meg at jeg får et slikt kort? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Vent til disse to korta har kommet ut...da vil sansynlig prisene på de korta som er ute nå til å synke en del i pris! Det er det jeg skal gjøre...taper ikke noe på å vente litt... Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 skal selge gf4 ti4200 kortet mitt (har kjøper sjø) og har da bare et gf2mx i mellomtiden... 8) jaja, det får gå det i mellomtiden :-? når kommer disse to ut da, litt nærmere bestemt? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har hørt rykter om at ATI skal komme i slutten av mars - begynnelsen av april, FX kommer sånn ca. da det også, kanskje litt senere...men ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå