Kenny™ Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hei, er på leting etter nytt hovedkort fordi jeg skal ha en ny CPU (socketen som jeg har nå fins tydeligvis ikke lengre). Jeg har et ATI Radeon X1950 skjermkort også tror jeg at jeg har formfaktor ATX. Jeg har prøvd litt rundt på Prisguide, men jeg finner ikke noe... Help please? Endret 4. mars 2008 av kenny- Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hvis PC-en din er noen år gammel, er det stor sannsynlighet for at skjermkortet er av AGP-typen. De aller fleste hovedkortene idag har atx formfaktor, men hvis du har et AGP skjermkort, og skal ha et nytt system, kan du være nødt til å kjøpe nytt skjermkort. Endret 4. mars 2008 av enl Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har et hovedkort for AGP, med AM2 sokkel (AMD Athlon X2 CPU), og plass til 2x1 GB DDR2 RAM. Du kan få kjøpt den billig av meg. Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hey emacoolit, vi har et bruktmarked vet du.. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg vet at jeg har AGP, skulle kanskje tatt det med i førsteposten, men det du sier er at de ikke lager AGP-hovedkort noe mer? Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg vet at jeg har AGP, skulle kanskje tatt det med i førsteposten, men det du sier er at de ikke lager AGP-hovedkort noe mer? Du får ikke kort, med et moderne brikkesett, med AGP-spor dessverre. Det var noen som laget hybridutgaver, men disse gav hastighet på PCI-nivå. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Damn... jeg som kjøpte nytt skjermkort i fjor da... Jaja.. synd da... *spare penger* Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Koster å holde seg oppdatert Vil helst slippe å gå gjennom fakturaarkivene til nettbutikkene jeg har handlet hos. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg fisker ikke etter potensielle kunder. Saken er at jeg nettopp har oppgradert til et PCI-e hovedkort selv, og har dermed et ideelt(?) hovedkort for kenny- liggende. Jeg selger HW kun på QXL, bare så det er sagt... Endret 4. mars 2008 av emacoolit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå