Gå til innhold

WMV HD fungerer ikke på PS3?

Anbefalte innlegg

trodde den fikk støtte for, har prøvd 20 filmer , ingenting fungerer

alle fungerer på 360

relativ dårlig støtte av xvid også.... mange av filene fungerer ikke på PS3, men helt uten problemer på 360

har også prøvd å legge inn på hdd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wmv HD er vel ikke støttet i det hele tatt. Det holder jeg med dem i, siden det eneste formålet med formatet er å sparke Mpeg-4 i ballene.

XviD er det verre med, men grunnen er vel at det kun er DivX som er offisielt støttet, og kompatibiliteten mellom disse to er avhengig av hvilke opsjoner som ble brukt under encodingen av XviD-filen. Jeg har ikke støtt på en film som ikke virker enda, men de burde forsåvidt få på plass fullverdig XviD-støtte.

Lenke til kommentar

DivX and VC-1 (WMV) have been added to the types of files that can be played. *1

To play VC-1 (WMV) format files, you must go to settings (Settings) > system settings (System Settings) and set [Enable WMA Playback].

Mon tro om det er pga filene er over 2 GB

Lenke til kommentar

Nei jeg streamer jo ikke.. Overfører filene, streaming via WMP har jeg og hatt problemer med.

Får bedre kvalitet når jeg kopierer filene rett inn på disken først.

Dersom det er et filformat som PS3en ikke støtter, så støtter TVersity flere filer enn windows media player etter min erfaring, men WMP er jo mer brukervennlig synest jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...