Derek87 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei lurer på om noen kan svare på noe angående mercedes e 200 96 mod, kjøpte den netopp og har en følelse av at den dauer av når turtallet blir høyere er dette vanlig? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg tror det kan være pga rust. Sjekk f.eks. at gassvaieren ikke er slitt. Biler av den typen ruster verre enn en Opel Vectra fra åttitallet. Lenke til kommentar
Derek87 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg tror det kan være pga rust. Sjekk f.eks. at gassvaieren ikke er slitt. Biler av den typen ruster verre enn en Opel Vectra fra åttitallet. nja det er ikke noe problem med turtallet i sefg selv men det er akkurat som den ikke får bensin/luft nokk etter 4 tusen omdreg. jeg bare lurer på om den drar så dårlig på høyt turtall nja det er ikke noe problem med turtallet i sefg selv men det er akkurat som den ikke får bensin/luft nokk etter 4 tusen omdreg. jeg bare lurer på om den drar så dårlig på høyt turtall Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Luftmassemåleren som må skiftes tipper jeg. Tipper den dør av fra 3.500 o/min og opp til 4-5.000 o/min? Lenke til kommentar
Derek87 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 nja.. det virker som den har kommet litt nå, er det muligheter for at den kan være daukjørt rett å slett?er en gammel mann som har hatt den lenge.. Lenke til kommentar
Derek87 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 nja.. det virker som den har kommet litt nå, er det muligheter for at den kan være daukjørt rett å slett?er en gammel mann som har hatt den lenge.. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tipper den er defekt, den gir feil signal til motorstyringen og signalet kan jo variere selv om den er ødelagt så da kan du kanskje oppleve at bilen går greit noen ganger. Utetemperatur er ofte ganske avgjørende for om den fungerer ok eller ikke. Jeg hadde skiftet den, liten vits å utsette katalysatoren og motoren for feil blandingsforhold over lang tid når det er en såpass lett operasjon å skifte den. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ville satt pengene mine på luftmassemåleren. Har E240 2000mod. Fikk samme problemet rundt 120000 km. Ny luftmassemåler, og bilen gikk som om den var ny igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå