mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Lyd filene til gta 3 ble skadet under brenninga og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det??? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Lyd filene til gta 3 ble skadet under brenninga og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det??? Høh? :o Du har altså brent GTA3 og så ble lydfilene skadet, og nå vil du vite hvor du kan finne de? Prøv direct connect :wink: Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Ja det var meninga det! var på lan i helgen og jeg fant det på en anen pc! jeg prøvde det og da virka alt! så da brente jeg det og sletta det fra pcen og når jeg skulle prøve det igjen kan den ikke instalere lyden bare noen! vet du hvor jeg kan få det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hmm.. Installerer den lyden da? :-? Mener å huske at alle lydfilene lå på CD2. ikke nåe å installere vel... Men som sagt, prøv direct connect eller noe lignende. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 den var instalert på på pcen hans så jeg kopierte alt på min og det virka fint! har prøvd og instalere lyd filene på nyt men går ikke! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ååå er det sånn det henger sammen... Du kopierte altså installasjonsmappen hans over på din maskin? Og brente så installasjonsmappen over på en cd? Lydfilene skal ligge på en cd, ikke på HDen (med mindre man bruker nocd-crack ja! ) Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 ja de ligger på cden men de kommer ikke over på hd når jeg koppierer den!det står at de er skade eller noen av dem! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jaha... kopier over en og en og prøv å finn de skadede på DC Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 jeg har funnet ut hvem filer jeg mangler POLICE.WAV og SFK.RAW jeg har lasta ned det dc greiene men jeg kommer ikke inn på noen av dem det står at jeg ikke sharer hvordan share jeg filer??? Har noen av dere gta3?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har det.. Kan se om jeg finner filene og maile dem til deg hvis de er seg under 1mb. Hvis ikke kan jeg legge de ut på nettet så du kan laste ned. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 ikke bra! sfx.raw som lå i Rockstar GamesGTAIIIaudio er på 77 mb police.wav som lå på CDen var i utgangspunktet rundt 30 mb, men etter litt komprimering ble den 2 mb. Så den kan jeg legge ut på internett... Edit: police.wav ligger her Skal se hva jeg kan gjøre med sfx.raw... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Huhei igjen... Komprimerte sfx.raw så mye som mulig, men den ble fremdeles for stor. 60 mb. Hvis du har mirc kan jeg sende den over der, eller du kan hente den fra FTPen min... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Hei!! Tusen takk for den police.wav!! men den andre jeg kan skaffe mirc!! har fått ny pc og da ble mirc sletta for hardisken klikka! bare si hvem kanal jeg skal gå på og når!!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 irc.homelien.no #xdcc4u Nicket mitt er LMY Er der en stund utover dagen veffal.. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg trenger dem ikke for jeg fikk dem av en kammerat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå